|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با غیرقابل مقایسه دانستن عملکرد دولت فعلی و پیشین گفت: مردم می‌دانند روحانی در چه شرایط دشواری دولت را تحویل گرفته است.
محسن بیگلری در گفتگو با پایگاه خبری نشان آنلاین درباره‌ مقایسه‌ی عملکرد دولت فعلی و پیشین گفت: از لحاظ تثبیت نرخ ارز این دولت با دولت گذشته قابل‌مقایسه نیست؛ در این دوره ثبات نرخ ارز بسیار بهتر شده است ولی در دولت قبل شب که می‌خوابیدی و صبح که بلند می‌شدی قیمت دلار ۴۰۰ با ۵۰۰ تومان گران می‌شد که درنتیجه عده‌ای میلیاردر و عده‌ای ورشکسته شدند. در دولت گذشته ازلحاظ تثبیت نرخ ارز بسیار بد عمل شد اما در این دوره نظمی در بازار ارز حاکم شده است که جای تشکر دارد.

عضو نمایندگان مجمع کردستان افزود: در دوره دولت قبل ناآرامی وجود داشت ولی در این دوره فضا رو به بهبود وآرامش است. بحث مذاکرات هسته‌ای امیدواری در مردم ایجاد کرده است ودربحث عملکرد روابط بین‌المللی این دولت اصلاً با دولت قبلی قابل‌مقایسه نیست و من آرزوی موفقیت برای گروه مذاکره‌کننده و جناب آقای دکتر ظریف را دارم و امیدوارم به نتایج مطلوب برسند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره مورد میزان تحقق انتظارات رأی‌دهندگان به  روحانی گفت: مردم می‌دانند که چگونه دولتی را آقای روحانی تحویل گرفته و دولت چه شرایطی دشواری را دارد.

وی افزود: نباید از آقای روحانی انتظار شق‌القمر داشته باشیم چون ایشان در زمان تحریم و با مقدار زیادی بدهکاری و شرایط بد و کم کردن سهمیه نفت در بازار جهانی دولت را تحویل گرفت و با مشکلات پیچیده‌ای دست‌وپنجه نرم می ‌کند و طبیعتاً یک‌روزه نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.

بیگلری تصریح کرد: باید با دولت آقای روحانی همکاری کرد؛ وقتی رییس‌جمهور اعلام می‌کند که کسانی که وضعیت اقتصادی خوبی دارند از دریافت یارانه انصراف بدهند باید این کار را کرد؛ خود من در همان ابتدایی که این مطلب اعلام شد انصراف دادم و یارانه نمی‌گیرم اما بسیارند افرادی که شرایط انصراف دارند اما بازهم یارانه می‌گیرند و این جای گله‌مندی دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین