|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
وزیر بهداشت در آستانه برگزاری انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری، به پرستاران توصیه کرد از جنجال ها دوری کنند.
دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه اجلاس شورای هماهنگی حقوقی دستگاه‌های اجرایی که به میزبانی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، درباره انتخابات  ۲۹ خرداد (جمعه) هیئت مدیره های نظام پرستاری، گفت: جامعه پرستاری کشور بالغ و ریشه‌دار است و هرکسی را که برای نظام پرستاری انتخاب کنند، حتما موثر خواهد بود.

وی افزود: به عنوان پزشک خواهشم آن است که همه گروه‌ها به سراغ آرامش روند و از جنجال دوری کنند. از مسیر الزام به قانون و آرامش و وحدت است که کشور پیشرفت می‌کند. نباید صنفی و بخشی نگاه کرد. باید در مسائل مختلف، کل کشور را در نظر گرفت و در مسیر منافع ملی حرکت کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: پرستاران همیشه کنار و همراه مردم بوده‌اند. بی‌تردید انتخابات پیش رو نیز انتخابات خوبی خواهد بود.

هاشمی درباره مباحث و انتقادات مطرح شده در رابطه با رد صلاحیت شده‌ها نیز گفت: بیش از ۳۰۰۰ نفر در این رابطه ثبت نام کرده بودند که تنها ۲۰ نفرشان تایید نشدند. در هر حال اقدامات انجام شده برحسب قانون بوده است و کسی نمی‌تواند اعمال سلیقه‌ای در این موضوع داشته باشد. البته مجددا می‌گویم که بخشی از مباحث در این حوزه سیاسی است. در همه حوزه‌ها و از جمله آموزش و پرورش، پرستاری و صنوف باید حواس‌مان باشد؛ نباید صنف‌ها و قشرهای مختلف را مقابل یکدیگر قرار داد. قرار دادن اقشار مختلف روبه‌روی یکدیگر خط‌های تجربه شده نخ‌نمایی است و نباید در این مسیر حرکت کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین