|
|
امروز: چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
جشن ستارگان فوتبال سپاهان در تجلیل از قهرمانی این تیم در لیگ برتر با حضور جمع زیادی از وزرشکاران و ورزش دوستان شامگاه دوشنبه در باغ فردوس اصفهان برگزار شد .
دراین مراسم مدیرعامل باشگاه سپاهان، اظهار کرد: در 14 سال گذشته 9 قهرمانی در کارنامه سپاهان ثبت شده و این قهرمانی تکرار خواهد شد .

مهرزاد خلیلیان صبر و حمایت هوادارن را سرمایه و مشوق این تیم دانست و گفت : قهرمانی آسیا نیز دور از انتظار نیست.

تجلیل از خانواده یک شهید آذربایجانی از جلوه های این مراسم بود تا زحمات هر دو تیم سپاهان و تراکتور سازی ارج نهاده شود و ارزشهای واقعی جامعه تبیین گردد.

صدای ایرج خواجه امیری خواننده سبک سنتی به یکپارچگی این فضای جشن افزود و مردم در اجرای ترانه 'من یه پرده هستم' با او همصدا شدند .

در این مراسم که جمع کثیر از بانوان نیز حضور داشتند از بازیکنان ودست اندر کاران تیم سپاهان تجلیل و قدردانی شد .

در خلال برگزاری این جشن کلیپی از قهرمانی های سپاهان در تاریخ جام حذفی و لیگ برتر پخش شد که مورد استقبال قرار گرفت.

در این جشن تصاویر زیادی از کارگران مجتمع فولاد مبارکه سپاهان به همراه بازیکنان و هواداران زردپوش سپاهانی نصب شده بود. همچنین سکوی برنامه طوری طراحی شده بود که به نشانه پنج قهرمانی سپاهان در لیگ برتر 5 ستاره روی دیواره استِیج به چشم می خورد.

این جشن برای سومین بار به یمن قهرمانی تیم سپاهان برگزار می شود، تیم سپاهان در جریان مسابقات لیگ برتر موفق شد سایپا را شکست دهد و با توجه به نتیجه تساوی تیمهای تراکتورسازی و نفت تهران به پنجمین عنوان قهرمانی خودش در رقابتهای لیگ برتر دست یابد .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین