|
|
امروز: يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۷
کد خبر: ۵۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
نوبخت از پرداخت یارانه نقدی خرداد ماه خبر داد و گفت: امروز بالغ بر سه هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان به حساب ۷۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۴۳۰ نفر یارانه نقدی واریز خواهد شد که از امشب ساعت ۲۴ می توانند آن را دریافت کنند. و یارانه غیرنقدی بمناسبت ماه رمضان ازشنبه قابل دریافت است.
محمد باقر نوبخت در نشست خبری خود که امروز در سالن اجتماعات ساختمان کوثر برگزار شد گفت: روز گذشته ۷۲۹۶ میلیارد تومان از اعتبارات تملیک دارایی های سرمایه ای از سوی سازمان مدیریت به خزانه برای پرداخت ابلاغ شد و امیدواریم بعد از پرداخت حقوق ماه خرداد پرداخت های طرح های عمرانی پرداخت شود که در پی آن مطالبات پیمانکاران نیز داده خواهد شد.

وی همچنین از پرداخت دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبار طرح های عمرانی استان ها خبر داد و گفت: تقریبا حدود ۵۰ درصد از اعتبارات طرح های استانی به ۳۱ استان کشور تخصیص یافت.

سخنگوی دولت همچین از استمرار و اجرای سیاست از خروج دولت خبر داد و گفت: سرمایه گذاری دولت را در طرح های تملیک دارایی افزایش می دهیم و برای صرفه جویی در اعتبارات جاری یک دستور العمل ۱۲ ماده ای برای دستگاه ها ابلاغ شد.

نوبخت همچنین از پرداخت یارانه نقدی خرداد ماه خبر داد و گفت: امروز بالغ بر سه هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان به حساب ۷۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۴۳۰ نفر یارانه نقدی واریز خواهد شد که از امشب ساعت ۲۴ می توانند آن را دریافت کنند.

وی همچنین درخصوص جاسوسی رژیم صهیونیستی از مذاکرات هسته ای گفت: بحث تغییر محل مذاکرات به علت جاسوسی رژیم صهیونیستی مطرح نیست اما تیم هسته ای اقدامات تامینی و حفاظتی بیشتر را مدنظر خواهد داشت.

سخنگوی دولت همچنین از اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان بودجه برای اشتغال جوانان خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار امکان استخدام ۳۷ هزار جوان در دستگاه های دولتی فراهم شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین