|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۵۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱
وی با اشاره به اینکه در آینده از پیچ اصلی مشکلات عبور می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امروز دولت تدبیر و امید با همه توان و کفایت و لیاقت خود همه ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات مردم بسیج می‌کند.
مشاور رئیس‌جمهور گفت: در این مرحله از مذاکرات هر آنچه عاید شود پیروز هستیم، چون توانستیم ایران‌هراسی را در افکار عمومی دنیا تغییر بدهیم.

سیدرضا صالحی‌امیری عصر امروز در مراسم سالگرد 24 خرداد که در سالن سیدرسول حسینی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دولت مدیون مردم ساری و مازندران است، گفت: دولت باید قدرشناس مردم مازندران باشد و آنهایی که به جوانان این مرز و بوم اتهام می‌زنند و نشاط آنها را برنمی‌تابند باید توبه کنند چرا که این جوانان از انسان‌های پاک، با فضیلت و با شرافت هستند.

وی با بیان اینکه بر این باور هستم که بستر اصلی خیزش 24 خرداد در 19 خرداد از شهرستان ساری آغاز شد، افزود: دولت قدردانی از تلاش‌های مازندرانی‌ها را وظیفه خود می‌داند و از حقوق آنها دفاع می‌کند.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه بهمن رأی در ساری آغاز شد، تصریح کرد: این بهمن رأی به همه کشور نیز سرایت کرد.

وی با اشاره به اینکه در آینده از پیچ اصلی مشکلات عبور می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امروز دولت تدبیر و امید با همه توان و کفایت و لیاقت خود همه ظرفیت‌ها را برای حل مشکلات مردم بسیج می‌کند.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران با بیان اینکه امروز نه فقط 5+1 بلکه همه دنیا در حال مذاکره با ایران هستند، اظهار کرد: در این مرحله هر آنچه عاید شود پیروز هستیم، چون توانستیم ایران‌هراسی را در افکار عمومی دنیا تغییر بدهیم.

وی با بیان اینکه ما حقوق ملت را با تعامل و مذاکره تامین خواهیم کرد، افزود: بیش از 50 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران آزاد شد و در حال حاضر دنیا به این نتیجه رسیده که باید با ایران از روی عزت‌مداری صحبت کند.

مشاور رییس جمهور اظهار کرد: نشاط در ایران دوباره احیا خواهد شد و هیچکس نمی تواند مانع آزادی‌های شما شود و پیام ریاست جمهور به مردم ساری این است، ما قدر زحمات و خدمات مازندرانی ها را می دانیم.

وی افزود: علت حضورش در ساری ابلاغ پیام و عرض ادب و اخلاص ریاست جمهور به مردم ساری است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین