کد خبر: ۵۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
ابتکار تصریح کرد: در برنامه های رییس جمهور تمام خواسته های مردم دیده می شود و به همین دلیل با رای بسیار چشمگیری بعنوان رییس جمهور از سوی مردم انتخاب شدند.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دولت یازدهم و مسوولان دولتی واقعیت ها را با مردم در میان میگذارند و اهل دروغ نیستند.

 معصومه ابتکار روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری با بیان اینکه دولت ها و حکومت ها با شاخصه های کارآمدی ارزیابی می شوند، اظهارداشت: مردم برای ارتقا شاخصه های زندگی به دولت تدبیر و امید رای دادند.

وی با اشاره به حماسه 24خرداد ماه که مبدا تحولات مهم اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است، افزود: مردم با مشارکت در انتخابات سرنوشت خود را تغییر دادند و این مردم سالاری دینی را مدیون امام راحل و شهدا هستند.

ابتکار تصریح کرد: در برنامه های رییس جمهور تمام خواسته های مردم دیده می شود و به همین دلیل با رای بسیار چشمگیری بعنوان رییس جمهور از سوی مردم انتخاب شدند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه مردم به شعارهای انتخاباتی و وعده های دولت یازدهم رای دادند گفت: مردم تغییراتی در زمینه های سیاسی و اقتصادی انجام داده این مشهود است و مردم آن را حس می کنند.

ابتکار خاطر نشان کرد: این دولت با نگاه درست و دوری از بازیهای سیاسی در راه خود گام های موثری بر می دارد و در مسیر آزادی بیان قدم می گذارد نقد منصفانه و منطقی مسیر اصلاح امور و رسیدن به اهداف را هموار می کند.

وی ادامه داد: تورم در ابتدای دولت یازدهم 40 درصد بوده و امروز به زیر 15درصد رسیده و رشد سرمایه گذاری در کشور را شاهد هستیم.

دیدار وگفت وگو با آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، افتتاح چند پروژه زیست محیطی و دیدار از تالاب عشق آباد از دیگر برنامه های این سفر نیمروزه معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
1
تبارک الله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین