|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
رحمانی فضلی بیان داشت: در بیرون از کشور موضوع مهم انرژی اتمی و هسته ای و مذاکرات حول آن در حال انجام است که هر چه در داخل همدل باشیم اقتدار ما افزایش می یابد.
وزیر کشور گفت: گرامیداشت 24خرداد سال 92 که منجر به تشکیل دولت تدبیر و امید شد در واقع احترام به شعور مردم است زیرا رییس جمهوری نماد اقتدار ملت است.

به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: برگزاری آیین گرامیداشت 24خرداد سال 92 اهمیت دادن به حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی، توجه به سالروز انتخابات و قدردانی از حضور مردم است.

وی اضافه کرد: انجام نوزدهمین سفر کاروان تدبیر و امید در اول هفته به استان خراسان شمالی با هدف گرامیداشت سالروز 24خرداد سال 92 مورد تاکید شخص رییس جمهوری بوده است.

وزیر کشور گفت: دیدار با مردم اصلی ترین هدف سفر استانی دولت است و در کنار آن شخص رییس جمهوری با مشکلات، نیازها و مطالبات مردم هر منطقه آشنا می شود.

رحمانی فضلی بیان داشت: ارزیابی عملکرد دولت در هر استان از دیگر اهداف سفر رییس جمهوری است.

وی با اشاره به این که برخی از طرح های مهم استانی با حضور رییس جمهوری در سفر استانی تصمیم گیری می شود، ادامه داد: به دستور رییس جمهوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاونت اجرایی نهاد رییس جمهوری و وزارت کشور، روند اجرای طرح های که در سفر استانی مورد تاکید رییس جمهوری قرار می گیرد، پیگیری می کنند.

وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: همدلی و همزبانی در سیاست های داخلی و خارجی نقش مهمی دارد.

رحمانی فضلی بیان داشت: در بیرون از کشور موضوع مهم انرژی اتمی و هسته ای و مذاکرات حول آن در حال انجام است که هر چه در داخل همدل باشیم اقتدار ما افزایش می یابد.

وزیر کشور با تاکید بر این نکته که کسانی که در میز مذاکره هستند، مقوله همدلی و همزبانی داخل کشور را رصد و برآورد می کنند، بیان داشت: همدلی و همزبانی داخلی باید تقویت شود تا مسایل بین المللی روند مثبت تری به خود بگیرد.

وی به مشکل منطقه ای که گروهی تحت عنوان اسلام، خشونت می کنند، اشاره کرد و گفت: این گروه ها تحت حمایت کشورهای غربی هستند اما جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که قدرت ایستادگی را دارد.

وزیر کشور مهمترین مساله سیاسی امسال کشور را انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دانست و بیان داشت: برگزاری سالم و پر شور و نشاط این دو انتخابات مهمترین وظیفه وزارت کشور است.

نوزدهمین سفر استانی دولت یازدهم در قالب کاروان تدبیر و امید، صبح یکشنبه با ورود رییس جمهوری به فرودگاه بجنورد مرکز خراسان شمالی آغاز شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین