کد خبر: ۵۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
در پایان اردوی انتخابی تیم ملی دارت برای شرکت در رقابت‌های جهانی ترکیه، هشت نفر برتر در دو بخش مردان و زنان انتخاب و معرفی شدند.
به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این اردو که با حضور 17 دارت‌انداز برتر کشور و طی چهار روز در خانه دارت مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران و زیر نظر مهدی شایسته سرمربی تیم ملی برگزار شد، چهار نفر بخش مردان و چهار نفر بخش زنان انتخاب شدند.

بر این اساس منصور محلجین از فارس، سید حسین پیشوایی از گیلان، عباس سمیعی از البرز و حسین اعرابی از اصفهان در بخش مردان جواز حضور در مراحل بعدی اردوها را به دست آوردند. ضمن اینکه رحیم هاشمی شیرازی از فارس با ایستادن در جایگاه پنجم به عنوان نفر ذخیره انتخاب شد.

همچنین در بخش بانوان از بین هفت نفر اردونشین ساجده احمدی از گلستان، سونیا جرجانی از تهران، مونا فرهنگ از تهران و نرگس حیدری از البرز به عنوان چهار نفر برتر معرفی شدند و مدینه ملک‌حسینی از گلستان با قرار گرفتن در ردیف پنجم به عنوان نفر ذخیره انتخاب شد.

رقابت‌های جهانی دارت آبان ماه سال جاری در شهر آنتالیا ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی دارت کشورمان با حضور هشت بازیکن در دو بخش مردان و زنان در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین