|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
وی در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند یا خیر گفت: هر گاه تیم ملی به من نیاز داشته باشد، حاضرم با جان و دل به کشتی ایران خدمت کنم.
دارنده مدال طلای المپیک لندن پس از جنجال در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از مردم عذرخواهی کرد.

امید نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره با اتفاقات بوجود آمده در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی و اینکه چرا دست به چنین جنجالی زد اظهار کرد:‌ در ابتدا از مردم به خاطر بروز این رفتار عذرخواهی کنم و امیدوارم من را ببخشند اما مردم بدانند در طول چند ماه گذشته شدیدا تحت فشار بودم و از سوی افراد مختلف اذیت شدم. بنابراین بدون اینکه از چیزی اطلاع داشته باشند از آن‌ها می‌خواهم درباره من قضاوت نکنند.

دارنده مدال طلای المپیک افزود: با 40 درصد آمادگی در این رقابت‌ها حاضر شدم و فقط به خاطر احترام به فدراسیون کشتی و قانون انتخابی تیم ملی در این رقابت‌ها حاضر شدم اما توقع نداشتم چنین رفتاری با من صورت گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند یا خیر گفت: هر گاه تیم ملی به من نیاز داشته باشد، حاضرم با جان و دل به کشتی ایران خدمت کنم.

نوروزی درباره احتمال برخورد کمیته انضباطی با وی نیز خاطرنشان کرد: برایم مهم نیست چه برخوردی با من می‌کنند اما مردم بدانند که من هم انسانم و زیر این همه فشار، بالاخره طاقتم تمام می‌شود. در طول سال‌ها که در تیم ملی حضور دارم، هیچ گاه دست به چنین حرکاتی نزدم اما داوری دیروز افتضاح بود و 4 امتیاز من را نادیده گرفت. حتی تا ثانیه آخر نیز حاضر بودم به کشتی ادامه دهم ولی با توجه به شرایطی که بوجود آمد ترجیح دادم تشک را ترک کنم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین