|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
در دقیقه 76 سرمربی تیم ملی ازبکستان سومین تعویض خود را انجام داد و شوراحمادف به جای مخامادف به میدان رفت.
دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان با برتری یک بر صفر ملی پوشان کشورمان پایان یافت.

 دیدار دوستانه تیم های فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت 17 و 30 دقیقه دیروز(پنج شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه بنیادکار تاشکند آغاز شد.

ولادیسلاو تسیتلین به عنوان داور وسط، حسن الدین شادمانوف و رسولان سمندراوف به عنوان کمک های وی و مورود مخمدوف به عنوان داور چهارم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان در این دیدار علیرضا حقیقی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، پژمان منتظری، محمدحسین کنعان زادگان، سعید عزت الهی، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی، وحید امیری، مهدی طارمی و رضا قوچان نژاد را در ترکیب ثابت قرار داد.

نیمه نخست این دیدار بدون اینگه گلی از خط دروازه های دوتیم رد و بدل شود پایان یافت.

کارلوس کی روش نیمه دوم این دیدار دوستانه را با پنج تعویض آغاز کرد که مهدی شریفی به جای طارمی، خسروحیدری به جای مسعود شجاعی، سردار آزمون به جای رضا قوچان نژاد، مهدی ترابی به جای آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی به جای وحید امیری وارد زمین شد.

با خروج تیموریان از زمین، حاج صفی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

بازیکنان ازبکستان دقایق ابتدایی نیمه دوم را هجومی تر آغاز کردند اما موقعیت های نصف و نیمه آنها توسط مدافعان تیم ملی کشورمان دفع شد.

سرمربی تیم ملی ازبکستان در دقیقه 62 نخستین تعویض خود را انجام داد و لطف الله ترایف به جای حیدراف وارد زمین شد.

بلافاصله بعد از تعویض ازبکستان، کی روش دست به ششمین تعویض خود زد و میلاد محمدی به جای سعید عزت اللهی وارد زمین شد.

در دقیقه 65 این دیدار خطرناک ترین موقعیت بازی از سوی بازیکنان ازبکستان ایجاد شد و سردار رشید اف با استفاده از غفلت پژمان منتظری می توانست در موقعیتی تک به تک دروازه ایران را باز کند اما ضربه وی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 70 بازیکنان ازبکستان در روی ضد حمله بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شدند که ضربه سر ایگور سر گیف با واکنش علیرضا حقیقی به کرنر رفت.

ازبک ها در دقیقه 71 دومین تعویض خود را انجام دادند و بهادر نسیم اف بازیکنان پدیده مشهد به جای ایگور سر گیف وارد زمین شد.

در دقیقه 72 ملی پوشان کشورمان به عمق محوطه جریمه ازبکستان نفوذ کردند که پاس به بیرون خسرو حیدری توسط مدافع ازبکستان دفع شد.

سردار آزمون در دقیقه 75 با جا گذاشتن چند مدافع ازبکستان وارد محوطه جریمه این تیم شد اما ضربه محکم او توسط مدافع ازبک ها دفع شد تا بازی همچنان با تساوی بدون گل ادامه داشته باشد.

در دقیقه 76 سرمربی تیم ملی ازبکستان سومین تعویض خود را انجام داد و شوراحمادف به جای مخامادف به میدان رفت.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی دیدار، حملات ملی پوشان کشورمان رو به افزایش گذاشت و وریا غفوری توپی را از گوشه زاست زمین ازبکستان ارسال کرد که ضربه قیچی مهدی شریفی توسط نستروف گلر ازبک ها دفع شد.

در دقیقه 2+90 مهدی ترابی که در نیمه دوم به میدان آمده از گوشه چپ زمین ازبکستان وارد محوطه جریمه این تیم شد و با شوت محکم دروازه ازبک ها را باز کرد تا اولین گل این دیدار و نخستین گل ملی خود را به ثمر برساند.

در نهایت این بازی دوستانه با برتری یک بر صفر ایران پایان یافت تا کی روش بتواند با تعویض هایی که انجام داد، بازیکنان خود را برای دیدار با ترکنمستان در مرحله مقدماتی جام جهانی که 26 خرداد ماه در این کشور برگزار می شود، محک بزند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین