|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۹
کد خبر: ۵۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
مديرعامل استقلال گفت: هيچ کدام از اعضاي هيات مديره در طول فصلي که گذشت، کوتاهي نداشتند و تا جايي توانستند، تلاش خود را انجام دادند.

بهرام افشارزاده در رابطه با زمان انتخاب اعضاي هيات مديره اظهار داشت: هنوز چيزي مشخص نيست و منتظريم که وزارت ورزش تصميم خود را بگيرد. اينطور که من خبر دارم فردا يا پس فردا جلسه برگزار مي شود و اعضاي هيات مديره نيز انتخاب خواهند شد.

وي درباره توافق منصوريان با نفت تهران افزود: واقعا حيف شد. او مربي جوان و آينده داري است و ما بايد به سراغ گزينه هاي ديگري برويم. بايد ابتدا ديد که گزينه هاي خارجي به کجا مي انجامد.

افشارزاده درباره اينکه منصوريان با کدام يک از اعضاي هيات مديره جلسه 4 ساعته داشته، عنوان کرد: من خبر ندارم که کدام از اعضاي هيات مديره با منصوريان جلسه داشته است. البته فقط مي توانم بگويم که آن عضو هيات مديره من نبوده ام.

مديرعامل استقلال در خصوص استعفاي نظري جويباري و اينکه مورد قبول وي قرار گرفته است، تصريح کرد: من شب گذشته با او صحبت کردم. قرار است فردا يا پس فردا به وزارت ورزش بيايد تا صحبت ديگري با هم انجام دهيم و بهترين تصميم را در اين باره بگيريم.

وي در واکنش به صحبتهاي افجه اي که اعلام کرده مصوبات زمان حضور وي در هيات مديره اجرا نشده، گفت: ما تمام مصوباتي که در جلسات هيات مديره داشتيم، تا جايي که پول داشتيم و به مشکل مالي نخورديم، انجام داديم. من از افجه اي يک سوال دارم. او چرا زماني که در هيات مديره بود، اين صحبتها را نکرد؟ الان زمان اين نيست که بخواهيم نبش قبر کنيم.

افشارزاده همچنين افزود: هيچ کدام از اعضاي هيات مديره در طول فصلي که گذشت، کوتاهي نداشتند و تا جايي توانستند، تلاش خود را انجام دادند. به نظر اين صحبتها درست نيست که در اين مقطع انجام دهيم.

وي در پايان در واکنش به اينکه افجه اي اعلام کرده 2 عضو هيات مديره استقلال، پرسپوليسي هستند، گفت: من چيزي در اين باره نه شنيده ام و نه اطلاع دارم. به نظرم اصلا هم صحت ندارد چون همه براي موفقيت استقلال تلاش مي کردند.
منبع:کاپ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین