|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
شهرام دبیری در تبریز افزود: به طور حتم اینکه به جای بررسی ریشه ای حوادث بازی تراکتور - نفت و صدور احکام عادلانه، چند نفر را قربانی کرده و موضوع را ماست مالی کنند توهین به شعور مردم آذربایجان است.
تنها نماینده آذربایجان در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن انتقاد شدید از خبرسازی های اخیر در خصوص اظهارات خود گفت: حکم صادر شده از سوی مجموعه ای که عنوان کمیته بررسی وقایع بازی تراکتورسازی و نفت تهران را یدک می کشد، به هیچ عنوان عادلانه نیست.

شهرام دبیری  در تبریز افزود: به طور حتم اینکه به جای بررسی ریشه ای حوادث بازی تراکتور - نفت و صدور احکام عادلانه، چند نفر را قربانی کرده و موضوع را ماست مالی کنند توهین به شعور مردم آذربایجان است.

وی با اشاره به برخی خبرسازی های اخیر در خصوص اعلام رضایت از حکم صادر شده تصریح کرد: به نظر می رسد برخی از رسانه های ورزشی قصد دارند با شایعه سازی، تنها نماینده آذربایجان در فدراسیون فوتبال را تضعیف کرده و مانع از احقاق حق تراکتورسازی شوند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید مجدد بر اینکه درصورت عدم احقاق حق تراکتورسازی، از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال استفعا می کند گفت: به نظر می رسد برخی از آقایان از اینکه یک نفر از این خطه وارد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شده ناراحتند و قصد دارند با انتشار اخبار کذب ضمن به حاشیه راندن حوادث بازی تراکتور - نفت، نماینده آذربایجان در فدراسیون فوتبال را نیز تضعیف کنند.
دبیری با اشاره به حکم صادر شده از سوی کمیته بررسی وقایع بازی تراکتورسازی و نفت تهران گفت: با توجه به عملکرد پرانتقاد رئیس دپارتمان داوری در طول فصل گذشته، برکناری وی قابل پیش بینی بود و لازم نیست منت آن را به هواداران تراکتورسازی بگذارند.

شهرام دبیری همچنین با بیان اینکه به نظر می رسد محرومیت فغانی نیز فرمالیته بوده و می تواند در همان اوایل فصل مورد بازنگری قرار گیرد گفت: محروم کردن گوینده ورزشگاه حکمی تاریخی و طنزی تلخ اما ماندگار در تاریخ فوتبال خواهد بود!

گفتنی است اخیرا برخی از سایت های خبری با انتشار مطالبی از قول شهرام دبیری، از اظهار رضایت مردم آذربایجان و هوادارن تراکتور از حکم صادره خبر داده بودند.
نتیجه بررسی‌های کمیته بررسی وقایع بازی تراکتورسازی و نفت تهران به شرح زیر است:
۱ - برکناری رئیس دپارتمان داوری
۲ - محرومیت داور مسابقه تا اطلاع ثانوی
۳- محرومیت ناظر سازمان لیگ در مسابقه مربوطه
۴- تذکر کتبی، توبیخ بادرج در پرونده برای مسئول برگزاری این دیدار در سازمان لیگ
۵- تذکر کتبی، توبیخ با درج در پرونده برای مسئول روابط عمومی سازمان لیگ
۶- محرومیت گوینده ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز تا اطلاع ثانوی
۷- تذکر کتبی ،توبیخ با درج ،برای هیئت فوتبال تبریز به دلیل بروز مشکلات در زمان برگزاری مسابقه،خرابی اسکوربورد ورزشگاه،عدم نظارت مناسب برگوینده ورزشگاه،اطلاع رسانی نادرست در خصوص نتیجه دیدار همزمان و ....
۸- توصیه می شود مسئولین باشگاه تراکتورسازی نسبت به موارد زیر اقدام نمایند:
محرومیت و جریمه برای مدیر رسانه ای باشگاه، برای کمک مربی و بررسی همه جانبه در خصوص عملکردمدیریتی تیم تراکتورسازی

۹- ضمن تشکر از مدیریت بحران توسط نیروی محترم انتظامی مستقر در ورزشگاه، نامه ای تهیه و به شورای تامین استان ارسال شد. دراین نامه ضمن بیان و ارائه توضیح کامل اتفاقات رخ داده در خلال و پس از دیدار از مسئولین محترم شوارای تامین استان خواسته شد در آینده شاهد وقوع موارد این چنینی در استان نباشیم.

منبع:خبرآنلاین
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین