|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۷
کد خبر: ۵۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
در جدیدترین طرح جشنواره عمار، کودکان ایرانی با نوشتن نامه و کشیدن نقاشی برای آرمیتا رضایی‌نژاد به این فرزند شهید هسته‌ای ایران ادای احترام می‌کنند.
رضا کبودبند، دبیر اکران‌های مردمی جشنواره عمار گفت: در مدرسه‌ای به نام  «شهدای هسته‌ای» در کرج ، فیلم‌های جشنواره عمار را برای دانش آموزان اکران می‌کردند و گزارش اکران‌هایشان به ما می‌رسید. چهارکلاس این مدرسه به نام چهار شهید هسته‌ای کشورمان نامگذاری شده است.

مسئول اکران های مردمی جشنواره فیلم عمار با اشاره به اینکه، هم نام این مدرسه «شهدای هسته‌ای» است و هم دانش آموزانش هم سن و سال آرمیتا، فرزند شهید هسته‌ای هستند، افزود: دانش آموزان این مدرسه خطاب به آرمیتا رضایی‌نژاد نامه‌هایی نوشتند و تعدادی هم نقاشی کشیده‌اند تا به دست آرمیتا برسد.

وی گفت: معلم مدرسه می‌گفت وقتی بچه‌ها برای گرفتن کارنامه‌هایشان می‌آمدند پیگیری می‌کردند که نامه‌ها را به دست آرمیتا رسانده‌ایم یا نه.

کبودبند با بیان اینکه بعد از این ماجرا، تصمیم گرفتیم این طرح را نهضتی مردمی کنیم، گفت: طرحی آماده کردیم و در سایت قرار دادیم تا علاقه‌مندان  این طرح را دریافت و بعد از نوشتن نامه و کشیدن نقاشی، برای ما پست کنند و یا عکسش را از طریق ایمیل و شبکه‌های اجتماعی به دست ما برسانند.

وی در پایان گفت: بعد از جمع آوری نامه‌ها به دیدار آرمیتا می‌رویم و نقاشی‌ها و نامه‌ها را به دست اش می‌رسانیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین