|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۵۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اساس‌نامه‌هایی که در وزارت ورزش و جوانان به تصویب می‌رسد به هیچ عنوان سلیقه‌ای نیست.
به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نصرالله سجادی ظهر امروز در گردهمایی مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: اساس‌نامه‌هایی که در وزارت ورزش و جوانان به تصویب می‌رسد به هیچ عنوان سلیقه‌ای نیست.

وی با اشاره به اینکه اساس‌نامه هیچ فدراسیونی در وزارت ورزش و جوانان به صورت سلیقه‌ای به تصویب نرسیده است، گفت: مدیران استانی باید شرایط فدراسیون را در نظر بگیرند و با نگاهی متفاوت نسبت به هر فدراسیون موضوعات را بررسی کنند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نگاه وزارت ورزش و جوانان در این حوزه نخبه پروری است، تصریح کرد: قطعاً از تمامی شرایط برای حمایت از تیم‌های پایه و ایجاد زمینه‌ای مناسب برای نخبه‌پروری استفاده خواهیم کرد.

سجادی گفت: وزارت ورزش و جوانان پذیرای تمامی پیشنهادهای مدیران ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور خواهد بود و در این زمینه قطعاً تعاملات ما با تمامی استان‌ها برای بررسی مشکلات بیشتر می‌شود.

وی گفت: برای 50 فدراسیون در سال گذشته مبلغ 70 میلیارد تومان پرداخت شده است و طبق توافق مقرر شده 10 درصد بودجه به هیئت‌های استانی داده خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه باید مدیران استانی گزارش بودجه‌های فدراسیون‌ها را به وزارتخانه ارائه دهند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از مدیران استانی در این زمینه همکاری لازم را نداشته‌اند، در این زمینه باید تعاملات استانی با وزارتخانه افزایش یابد.

سجادی گفت: همکاری فدراسیون‌ها و فعالیت آن‌ها در حوزه جذب سرمایه سبب شده است که نزدیک به 2 برابر پولی که از طرف وزارت پرداخت شده را جذب کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت حضور با تجربه‌ها و بازنشسته‌ها در عرصه ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت: قطعاً ورزش قهرمانی نیازمند مشاوره و حضور متخصصان است.

سجادی افزود: هیچ فدراسیونی نمی‌تواند به غیر از شرکت در مسابقات قهرمانی مبلغی را به عنوان حق ثبت‌نام از مردم دریافت کند، از تمامی مدیران درخواست داریم که اگر موردی در این حوزه مشاهده شد به سرعت به وزارت ورزش و جوانان گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد وزارت ورزش و جوانان بر این است که تمامی جوایز و هدایای کسانی که در مسابقات کشوری و ملی شرکت می‌کنند در پایان سال محاسبه گشته و در ابتدای سال بعد پرداخت شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین