|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۷
کد خبر: ۵۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
وزیر ورزش و جوانان، گفت: تشکیل سازمان تخصصی نظام ورزش برای خانواده و جامعه ورزش مهم بوده و برهمین اساس بایدهرچه سریعتر این طرح برای تصویب نهایی در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.
دومین نشست بحث وبررسی پیش نویس طرح سازمان تخصصی نظام ورزش کشورامرروز (دوشنبه) با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد.

این نشست درسالن اجتماعات وزارت ورزش وباحضور حیدر صادقی مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش، رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارتخانه وجمعی از متخصصان برگزار شد که حاضرین در این کار گروه تخصصی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

حاضرین، درخصوص جایگاه و اهمیت سازمان نظام ورزش کشور و نقش آن در ورزش به بحث و بررسی پرداختند و وزیر ورزش و جوانان با تاکید برکلیات مراحل تشکیل این سازمان، اظها رکرد که تشکیل چنین سازمانی برای خانواده وجامعه مهم وضروری است وباید هر چه سریع تر این طرح برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

هم اکنون این پیش نویس طرح توسط اعضای گروه تخصصی برای تصویب و ارائه آن به وزیر ورزش و جوانان در حال بررسی است.

روز گذشته، مدیرکل دفتر اموربین الملل وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود: این سازمان خلاء صلاحیت حرفه ای افراد متخصص در حوزه ورزش را مورد بررسی قرار می دهد تا بتواند علاوه برتایید صلاحیت حرفه ای به فعالیت آنان در حوزه ورزش اعتبار دهد.

به گفته حیدر صادقی، تدوین این لایحه از بهمن 92 آغاز شده است که طی این مدت نیز مطالعه تطبیقی در حوزه ورزش صورت گرفته است .

مدیرکل دفتر اموربین الملل وزارت ورزش و جوانان با تاکید براینکه کار این لایحه تقریبا در اسفند 93 به اتمام رسیده است، افزود: لایحه فوق از 45 ماده تشکیل شده است که پس از بررسی نهایی با امضای وزیر ورزش و جوانان به هیات دولت تقدیم خواهد شد تا آنان نیز پس از بررسی در کمیسیون های مربوطه برای تصویب شدن به مجلس ارایه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین