|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۵۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
وقوع رعد و برق در شهرستان ابهر در استان زنجان منجر به مرگ نوجوان 13 ساله شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد مرگ مشکوک در بیمارستان، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ علیرضا کردلو افزود: با حضور ماموران در بیمارستان، پدر متوفی اعلام کرد پسر 13ساله اش جهت چراندن گوسفندان به صحرا رفته بود که براثر صاعقه و رعد و برق شدید به زمین افتاده و توسط اهالی روستای' خوشنام ' به بیمارستان منتقل شده است.

وی با اعلام اینکه آثار کبودی وسوختگی بر روی قفسه سینه و پای راست این نوجوان مشهود بود گفت : متاسفانه تلاش های پزشکان نتیجه بخش نبوده و این نوجوان جان خود را از دست داد.



**** راننده تراکتور در اثر واژگونی جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز گفت : یک دستگاه تراکتور در شهرستان زنجان واژگون شد و در اثر این حادثه راننده آن جان باخت.

سرهنگ ایرج خانی پور روز شنبه با اعلام این خبر افزود : شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در مسیر روستای 'لولوک آباد' شهرستان زنجان بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه تراکتور به رانندگی ' جبار خسروی' 40 ساله در مسیر روستای ' لولوک آباد - مینان ' واژگون شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: متاسفانه در این حادثه راننده تراکتور به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین