|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
در این میان یکی از حاضران جسارت کرد و به شاهزاده محمد بن سلمان گفت: اما به این شیوه که خزانه خالی می شود!
به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" ،فعال معروف سعودی در شبکه های اجتماعی، از "محمد بن سلمان" وزیر دفاع این کشور به سبب به مسخره گرفتن ملت و حیف و میل کردن اموال مردم، انتقاد کرد و نوشت که او در یکی از جلسات در حالت مستی سخنرانی کرده است.

"مجتهد" ،که عده ای او را یکی از شاهزاده های مخالف سعودی می دانند، در حساب کاربری خود در توییتر، با اشارۀ ضمنی به مصرف مواد مخدر یا الکل از سوی  وزیر دفاع عربستان، نوشت: ژنرال کوچک، به سببِ زیاده روی در مصرفِ ( .... )، نتوانست در جلسه کابینه حاضر شود. درست است که بسیاری (از مسئولان) مانند او هستند؛ اما حداقل، پیش از جلسه های مهم، از مصرف آن پرهیز می کنند.

مجتهد در بخش دیگری از مطلب خود تاکید کرد: ژنرال کوچک، در سخنرانی خود در نشستی بزرگ، در حالی که تحت تاثیر (.... ) بود، به صراحت گفت: اموال دولت، مال من است و هر طور بخواهم آن را هزینه می کنم و هر کس اعتراض کند، سرکوب می شود.

وزیر دفاع سعودی همچنین گفت: همان طور که عبدالعزیز بن فهد، مبالغی چند صد میلیاردی را از آن خود کرد، من نیز تریلیون ها پول را از آن خود خواهم کرد، زیرا از نفوذی برخوردارم که حتی عبدالعزیز بن فهد هم آن را نداشت. حالا خواهید دید!

در این میان یکی از حاضران جسارت کرد و به شاهزاده محمد بن سلمان گفت: اما به این شیوه که خزانه خالی می شود!

به گفته مجتهد، سلمان در پاسخ گفت: اصلا بگذار خزانه خشک شود، این مساله، مشکل من نیست!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
1
خیلی مزخرف بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین