کد خبر: ۴۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
مالک هتل تارا در خصوص وضعیت فعلی این هتل اظهار کرد: بازسازی های مقدماتی هتل به ویژه نمای بیرونی آن آغاز شده و به تدریج در حال پیشرفت است.
مالک و مدیر هتل تارای مهاباد گفت: برای بازسازی این هتل که متعلق به مردم این شهر است، نیازمند کمک های مادی و معنوی شهروندان هستیم.

نادر مولودی روز دوشنبه  افزود: برای بازسازی و راه اندازی مجدد این هتل باید 80 میلیارد ریال هزینه کنیم که تامین آن از عهده من خارج است.

وی گفت: این هتل تنها متعلق به یک نفر نبوده بلکه متعلق به همه مردم این شهرستان است از این رو برای بازسازی آن، همه مردم و مسوولان باید دست به دست هم داده و در نوسازی آن کمک کنند .

مولودی با بیان اینکه حادثه مهاباد تاثیر منفی در روند سرمایه گذاری و صنعت گردشگری این شهرستان گذاشته است، افزود: راه اندازی مجدد این هتل موجب رونق دوباره این صنعت شده و نقش مهمی در افزایش و جذب سرمایه گذاری در این منطقه خواهد داشت .

وی اظهار کرد: در حادثه آتش سوزی هتل تارا، گلایه ای از مردم با فرهنگ این شهرستان ندارم چراکه معتقد هستم بانیان اصلی این حادثه اصلا مهابادی نبودند.

مولودی گفت: اقشار مختلف مردم مهاباد به طرق مختلف در این حادثه با من اظهار همدردی کرده اند .

وی با قدردانی از کمک های شهردار مهاباد گفت: در هفته جاری با فرماندار و شورای اسلامی شهر مهاباد دیدارهایی خواهم داشت تا از آنها برای بازسازی و تعمیر هتل درخواست مشارکت کنم.

مالک هتل تارا در خصوص وضعیت فعلی این هتل اظهار کرد: بازسازی های مقدماتی هتل به ویژه نمای بیرونی آن آغاز شده و به تدریج در حال پیشرفت است.

حادثه فوت یک کارمند دختر هتل تارا در مهاباد که بر اثر سقوط از طبقه چهارم این هتل به وقوع پیوست موجب بروز برخی نا آرامی ها در این شهرستان و به آتش کشیده شدن این هتل توسط معترضان شد.

مهاباد در 116 کیلومتری مرکز آذربایجان غربی واقع شده است و یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری در این استان به شمار می رود .
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین