کد خبر: ۴۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
محمد بن نایف بن عبدالعزیز، ولیعهد عربستان در دیدار با سفرای خارجی در این کشور گفت: ما با تمام قدرت و توان خود در برابر تروریسم می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم که امنیت عربستان مثل رخدادهای اخیر لطمه بخورد.
ولیعهد عربستان ضمن تاکید بر اینکه ریاض با تمام توان و قدرت خود علیه تروریستم به مبارزه می‌پردازد، گفت: اوضاع در عربستان تحت کنترل ماست.

 به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، محمد بن نایف بن عبدالعزیز، ولیعهد عربستان در دیدار با سفرای خارجی در این کشور گفت: ما با تمام قدرت و توان خود در برابر تروریسم می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم که امنیت عربستان مثل رخدادهای اخیر لطمه بخورد.

وی تاکید کرد: عربستان حوادث بزرگتری را پشت‌سر گذاشته است و اوضاع در کشور تحت کنترل ماست و اگر اتفاقی رخ بدهد ما قاطعانه و با توازن و هماهنگی با این اتفاق برخورد می‌کنیم تا بر حیات شهروندان و بقیه جامعه تاثیر نگذارد.

اخیراً یک عامل انتحاری به مسجد شیعیان در شهر الدمام حمله کرد که موجب کشته شدن سه تن و زخمی شدن چهار تن دیگر شد. پیش از این نیز یک حمله انتحاری مسجد امام علی در استان القطیف را هدف قرار داده بود که موجب کشته شدن 21 تن و زخمی شدن 123 تن دیگر شده بود. داعش مسوولیت این حملات را برعهده گرفته بود.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین