|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
یادگار روح‌الله(ره) در میان عاشقان؛
کد خبر: ۴۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
از هفته های پیش گفته بودند که همان طور که با علی مطهری در شیراز بی مهری کردیم با سید حسن نیز چنین و بد تر خواهیم کرد آری دلواپسند دست خودشان نیست دایه مهربان تر از مادرند .
از هفته های پیش گفته بودند که همان طور که با علی مطهری در شیراز بی مهری کردیم با سید حسن نیز چنین و بد تر خواهیم کرد آری دلواپسند دست خودشان نیست دایه مهربان تر از مادرند .

اما او نوه امام است امامی که حرف اش را میزد و از احدی جز خدا ترس نداشت در فیضیه در نجف و در پاریس قلب دشمن منادی آزادی سر داد . آری او از خون خمینی(ره) است وقتی عزم سفر به گلستان کرد میدانست که چه ها و که ها برنامه هایی دارند ، اما او گفت خواهد رفت چون او یک خمینی است .

شهر آب و جارو شده بود بوی شمعدانی ها می آمد، مردم لحظه ها را می شمردند او آمد در ماشینی سفید یاد ورود حضرت امام افتادیم که مردم دور خودرو امام حلقه زده بودند امام به سختی از خودرو پیاده شد .

اینجا هم نوه اش را این گونه استقبال کردند مگر دلواپسی جرات ورود به این رود خانه خروشان را دارد بی شک درجا غرق میشود آیت الله به هر زحمتی از میان دلهای گرم استقبال کنندگان وارد جایگاه شد مردم شعار میداند صلی علی محمد بوی خمینی آمد و بعد امام جمعه شهر آیت الله نورمفیدی پشت تریبون مصلی حاضر شد و به آیت الله سید حسن خمینی و افراد حاضر خیر مقدم گفت و در بخشی از سخنان خود آقا سید حسن را عالم متفکر و هوشمند عنوان کرد.

مردم یکصدا ابراز احساست کردند دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی

آیت الله پشت تریون حاضر شد دست تکان دادن هایش هم شبیه امام بود خب چه می گویی او خون خون خمینی دررگ دارد او یادگار امام است مگر می شود مثل او نباشد .

طوری از اتحاد سخن می گفت که یاد روزهای انتخابات و یکپارچگی ملت می افتادیم با درایت بی مثال از حضور شیعه و اهل سنت حاضر در آن مجلس یاد کرد که این یعنی اتحاد و کسی نمی تواند این اتحاد را از بین ببرد و شعری خواند :

من اگر ما نشوم تنهایم !

من اگر ما نشوم خویشتنم !

تو اگر ما نشوی ، خویشتنی ...

چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم ؟

خانه اش ویران باد !

یادگارخاندان سید روح الله از مردم خواست خیلی از کارها را به دولت و حکومت واگذار نکنیم دل ها را به هم گره بزنیم که شرط لازم برای مبارزه با فساد است .

اگر می خواهیم فساد از بین رود به آغوش مردم برگردیم/موج جمعیت می تواند هر نوع افرط گری را بشوید .

نُقل کلام آیت الله سید حسن خمینی این روزها در جمع مسولین ومردم این است «امام را آنگونه که بود بشناسیم»، نه اینکه او و اندیشه اش را کاریکاتوری کرده و امامی ساختگی را به نسل جوان و نسل های آینده نشان دهیم. شاید سرّ هجمه های سالیان اخیر بر او و یاران صادق امام و منادیان امامِ واقعی را بتوان در همین روشن گرایها و حراست و حفاظت از اندیشه و مکتب امام دانست .
مرتضی فخری نژاد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین