|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
اینتل بازار تبلت ها را تغییر می دهد؛
کد خبر: ۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
تبلت و تلفن هاي هوشمند غالبا از جمله اجناس و لوکس گران قيمت موجود در بازار به حساب مي آيند، به همين خاطر معمولا مشتري هاي خاص را به سمت خود جذب مي کنند، اینتل می خواهد این رویه را تغییر دهد.
تبلت و تلفن هاي هوشمند غالبا از جمله اجناس و لوکس گران قيمت موجود در بازار به حساب مي آيند، به همين خاطر معمولا مشتري هاي خاص را به سمت خود جذب مي کنند.
مشتري هايي که مي دانند اين ابزار که قيمتي معادل با يک دستگاه رايانه ي خانگي دارند ولي کارايي آنها را ندارند، اما به دليل جذابيت نهفته در آنها باز هم به سراغشان مي روند.



با اینکه تبلت های ارزان قیمت هم توسط برخی شرکت های متفرقه تولید می شود اما به دلیل نداشتن کیفیت مطلوب مشتری ها نتوانسته بازار مناسبی را برای خود ایجاد کنند.

اینتل می خواهد رویه بازار تبلت را تغییر دهد

شاید هم اکنون هم بتوانید تبلتی با قیمت حدودی 100 دلار در بازار پیدا کنید اما بی شک در مدت کوتاهی از کیفیت پایین آن شکایت می کنید.


این رویه به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر همراه با حضور اینتل در این بازار تغییر می کند، اینتل که تا کنون به عرضه ی پردازنده های مختلف با کیفیت معروف بوده، با ورود به بازار تبلت های ارزان قیمت، باعث می شود تا تجربه ای متفاوت از این تبلت ها را داشته باشیم، در واقع با قیمت پایین محصولی با کفیت بالا را در دست خواهیم گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین