|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۴۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
مدیرعامل سابق سایپا افزود: وزیرصنعت، معدن و تجارت در مقابل استعفا و اصرار بنده برای رفتن عنوان می‌کرد که اگر فرد قوی‌تری را پیدا کردید، معرفی کنید تا با استعفایت موافقت کنم که هم‌اکنون این فرد پیدا شده است.
مدیرعامل سابق سایپا گفت: وزیرصنعت در مقابل استعفا و اصرار بنده برای رفتن عنوان می‌کرد که اگر فرد قوی‌تری را پیدا کردید، معرفی کنید تا با استعفایت موافقت کنم که هم‌اکنون این فرد پیدا شده است.

 سعید مدنی در مراسم تودیع خود از مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا، گفت: بعد از شش ماه تقدیم استعفای خود به وزیر صنعت، معدن و تجارت و تاریخ سوم آذرماه سال گذشته، بالاخره با این تقاضا موافقت شد، این در حالی است که طی ماه گذشته نیز دو بار به دفتر وزیر رفتم و تقاضای موافقت با این استعفا را داشتم که آخرین بار هم چهارشنبه هفته گذشته بود که بالاخره توانستم وزیر را قانع کنم که بار سنگین مدیریت را به دوش فرد دیگری بسپارد.

مدیرعامل سابق سایپا افزود: وزیرصنعت، معدن و تجارت در مقابل استعفا و اصرار بنده برای رفتن عنوان می‌کرد که اگر فرد قوی‌تری را پیدا کردید، معرفی کنید تا با استعفایت موافقت کنم که هم‌اکنون این فرد پیدا شده است.

وی در ادامه با انتقاد از برخورد دولت با خودروسازان خارجی که ایران را طی سال‌های گذشته تحریم کرده بودند، تصریح کرد: علیرغم تمام تحریم‌ها و بلاهایی که غربی‌ها در صنعت خودرو بر سر ایران آورده‌اند، اما ما برای آنها فرش قرمز پهن می‌کنیم و حاضر نیستیم که حتی یک اخم به آنها بکنیم در حالی که آنها در تحریم‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

مدنی تصریح کرد: دو سال است که از کمپانی کیا به دلیل تخلفاتش شکایت کرده‌ایم و این شکایت علیرغم مخالفت‌هایی بود که از سوی دولت مطرح شد، این در شرایطی است که هم اکنون برخی به همکاری سایپا با چینی‌ها اعتراض دارند در حالی که اگر غربی‌ها ببینند هیچ رقیبی در ایران ندارند، یکه‌تاز بلامنازع می‌شوند.

مدیرعامل سابق سایپا اظهار داشت: طی دو سال گذشته خودروهای 211، 232 و سراتو وارد خیابان‌های ایران شدند که البته خودروی 212 نیز در دست تولید است و اواخر سال 95 یا اوایل سال 96 به تولید می‌رسد، ضمن اینکه مذاکره با رنو نیز شروع شده و امیدواریم در آینده شاهد تولید خودروی ساندرو باشیم و شاید یک مدل خودروی لوکس را با رنو در ردیف مگان تولید کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین