|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۲
کد خبر: ۴۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
با توجه به کسر مبلغ 50 هزار ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، ذکر مواردی جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی در خصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده ضروری به نظر می رسد.
روابط عمومی بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت انصراف از خدمت سرویس پیامکی این بانک تا پایان خردادماه جاری تمدید شد.

 به نقل از این روابط عمومی، در این اطلاعیه که در سایت بانک ملی منشتر شده آمده است: با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری از طریق ارسال عدد یک به شماره 100064140 و یا مراجعه به شعب بانک اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (50 هزار ریال) به حساب آنان برگشت داده خواهد شد.

این اطلاعیه آمده است: با توجه به کسر مبلغ 50 هزار ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، ذکر مواردی جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی در خصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده ضروری به نظر می رسد.

این اطلاعیه می افزاید: مبلغ فوق از حساب مشتریانی کسر گردیده است که به رغم اطلاع رسانی های قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک، سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام نکرده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را همچنان داشته اند.

در اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران آماده است: این بانک در سال 1393 مبلغ 24 میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال 1394 حدود 50 میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ 100 هزار ریال در دو نوبت (هر نوبت 50 هزار ریال) اخذ گردد.

این اطلاعیه می افزاید: بر همین اساس، از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده 49 هزار و 600 نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال گردیده و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد.



منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین