|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
تیم والیبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با شکست برابر چین تایپه در رده هشتم آسیا ایستادند تا نتوانند تغییری در جایگاه خود بدهند.
این تیم با شکست برابر چین و پیروزی مقابل تیمهای هند و فیلیپین راهی دوردوم شد.در مرحله بعدی نیز شکستهای دیگری را برابر تیمهای ژاپن،چین تایپه و قزاقستان کسب کرد تا نتواند در جمع شش تیم برتر قرار بگیرد.اما شاگردان میترا شعبانیان برای کسب عنوان هفتمی و صعود به یک رده بالاتر دوباره مقابل تیم چین تایپه صف آرایی کردند ولی به دلیل دریافت های ضعیف و سرویسهای اشتباه نتوانستند این تیم را مغلوب کنند و در نهایت نتیجه را 3-  صفر به حریف واگذار کردند.
والیبالیست های ایرانی در بازی اول  نتیجه سه بر صفر (18- 25 )، (15- 25 ) و(14 - 25 ) به تیم والیبال زنان چین تایپه واگذار کرده بود، در بازی دوم  هم نتوانست مقابل این تیم پیروز شود و با نتیجه ی  (9 - 25 )، ( 16 -25) و (17 - 25 ) باختند.در ترکیب اصلی امروز تیم ملی مینا روستا، مائده برهانی ، فرنوش شیخی ، مهسا صابری، شبنم علیخانی و مهسا کدخدا به زمین رفتند.بدین ترتیب بانوان نه تنها نتوانستند صعودی در رده بندی داشته باشند بلکه نشان دادند که این تیم نیاز به تغییرات تفکر و نگرش ایرانی کادر فنی خود دارد.
این مساله را باید فدراسیون مد نظر داشته باشد که برای چندمین بار این تیم را با همین تفکرات به آسیا فرستاده اما نتوانسته نتیجه بگیرد.پس آیا زمان آن نرسیده که مربی خارجی برای هدایت تیم ملی به میدان بیاید؟!
به هر حال بانوان کشورمان با کسب مقام هشتم آسیا جواز حضور در رقابت های جام کنفدراسیون والیبال آسیا را در سال آینده کسب کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین