|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
القشعمی از تمایلات خود مبنی بر " انفجار " و " قتل " در پست های خود حرف زده بود و گفته بود که برای رسیدن به "حوری های بهشتی " قصد اجرای عملیات انتحاری دارد.
به نقل از خبرگزاری آفتاب ،  عامل این حمله تروریستی که وزارت کشور عربستان سعودی، شنبه شب هویت وی را فاش کرد، " صالح عبدالرحمن القشعمی " است که از مدت ها پیش تمایل شدید خود را برای منفجر شدن از طریق اجرای عملیات انتحاری اعلام کرده بود، تا خود را به "حوری های بهشتی" برساند !

 المرصد خاطرنشان کرد که این عملیات تروریستی یک اتفاق و یا دستور فوری فرماندهان ارشد گروه های تروریستی نبود؛ بلکه از قبل برای آن برنامه ریزی شده بود.


روزنامه "الحیاه" چاپ لندن به نقل از نزدیکان القشعمی نوشت که وی در روزهای آخر عمر خود ، بارها میل به "منفجر شدن" و " قتل" را تکرار کرده بود.

القشعمی که اکنون باید در حال تحصیل در دانشگاه و یا مراحل پایان تحصیلات بود؛ با این روش پایان کار جنایت کارانه ای را برای خود رقم زد و درنتیجه ده ها نفر از ساکنان القدیح قربانی این جنایت شدند.
 
القشعمی که قبل از اجرای عملیات انتحاری در مسجد امام علی(ع) ، آخرین عکس های خود را با نقاب در شبکه های اجتماعی قرار داده بود، به جای لقب خود در گروه داعش که "ابوعمار النجدی" بود، برای خود لقب "زلفاوی شمری" را انتخاب کرده بود.
 
عناصر داعش وی را با لقب "أبوعمار النجدی" می شناختند و در بیشتر پست های خود در تویتر عبارت های "انفجار" و " قتل "  به وفور دیده می شد، و وی گمان می کرد که هویت وی در پشت لقب های دیگر شناخته نخواهد شد.

تروریست سعودی به دنبال

علیرغم اینکه تویتر ، کاربران متخلف از جمله کاربرهای گروه های تروریستی و مبلغان آنها را تعقیب کرده و حساب کاربری آنان را حذف می کند، صالح القشعمی هر بار با حذف نام خود ، یک حساب کاربری دیگر را برای خود ایجاد کرده و به نوشتن مطلب می پرداخت.
 
القشعمی آخرین پست خود را در تویتر با نام کاربری  "موحد مناصر للمعتقلین" برای وداع با مادرش قبل از اجرای عملیات تروریستی گذاشت.
 
القشعمی از تمایلات خود مبنی بر " انفجار " و " قتل " در پست های خود حرف زده بود و گفته بود که برای رسیدن به "حوری های بهشتی " قصد اجرای عملیات انتحاری دارد.


 
وی همچنین در پست های خود آزادی زندانیان امنیتی را خواستار شده بود.
 
این تروریست در پست های خود با "أبوبكر بغدادی " سرکرده داعش بیعت کرده و خواهان پیوستن به این گروه شده بود.
 
وی همچنین نیروهای امنیتی سعودی را تکفیری خوانده بود و از کسانی که با سرکرده داعش بیعت نکنند، به عنوان " خوارج " نام برده بود.

منبع: آفتاب
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین