|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
به این ترتیب با مشخص نشدن نتیجه مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس که در مجموع چهار متقاضی داشت، به نظر می‌رسد که عزم راسخی برای واگذاری سرخابی ها وجود ندارد.
در حالی‌که قرار بود امروز نتیجه مزایده چهارم سرخابی‌ها اعلام شود، برگزاری این جلسه به دلیل آنچه که امضا نکردن صورت جلسه مربوط به تایید اهلیت خریداران توسط سه وزیر هیات واگذاری عنوان شده است، لغو شد.

جدیدترین اطلاعات از دلایل لغو جلسه امروز مزایده سرخابی‌ها حاکی از آن است که صورتجلسه تایید اهلیت خریداران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هنوز از سوی کمیته تعیین اهلیت واجدان شرایط خرید سرخابی‌ها شامل وزیر دادگستری، وزیر اقتصادی و دارایی و وزیر صنعت و معدن و تجارت امضا نشده‌ است که یکی از دلایل آن می‌تواند وجود اختلاف نظرها برای مشخص کردن برنده مزایده باشد.

این در حالی است که پس از سه مرجله برگزاری مزایده که با حواشی زیادی هم همراه بود، در نهایت مقرر شده بود که تکلیف واگذاری این دو باشگاه روز یک‌شنبه (دیروز) مشخص شود که در ساعات پایانی روز شنبه اعلام شد این جلسه به روز دوشنبه (امروز) موکول شده است ولی در نهایت دقایقی پیش از سوی مسوولان برگزاری این مزایده، لغو جلسه امروز اعلام شد.

لغو جلسه امروز در حالی اتفاق می‌افتد که در روزهای اخیر انتقادات زیادی مبنی بر واگذاری سهام سرخابی‌ها به خودروسازان مطرح شده بود و برخی نمایندگان مجلس تهدید کرده بودند که در صورت وقوع این اتفاق نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت را استیضاح کرده و این واگذاری را لغو می‌کنند، زیرا گفته می شود خودروسازان به اصرار شخص وزیر پا به میدان رقابت گذاشته‌اند و آنها در اصل برای شرکت در این مزایده رغبتی نداشته‌اند.

به این ترتیب با مشخص نشدن نتیجه مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس که در مجموع چهار متقاضی داشت، به نظر می‌رسد که عزم راسخی برای واگذاری سرخابی ها وجود ندارد. هرچند که برخی اخبار تایید نشده نیز حاکی از آن است که نتیجه مزایده چهارم روز سه‌شنبه (فردا) اعلام خواهد شد.

در جریان مزایده چهارم سرخابی‌ها که روز سه‌شنبه گذشته برگزار شد شرکت‌های استیل آذین، بهنام پیشرو و نیوان ابتکار برای پرسپولیس و شرکت سرمایه‌گذاری سمند برای استقلال پیشنهادات خرید خود را ارائه داده بودند.




منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین