|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۹
کد خبر: ۴۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
پس از داد و فریاد این نماینده مجلس، وزیر خارجه به او آرام گفت: «[رهبری] چه موقع دستور داده اند؟» که کوچک زاده با همان فریاها به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرموده بودند «زیر تهدید مذاکره نمی کنیم» و سپس با همان فریادها گفت که «من از طرف ایشان می گویم»!!
در شرایطی که امروز مهدی کوچک زاده نماینده پرسروصدای مجلس مدعی شد که «ظریف در جلسه امروز مجلس، صدایش را بالا برده و بی ادبی کرده»، یک منبع مطلع که در جلسه اخیر مجلس از نزدیک شاهد حواشی این ماجرا بود، توضیحاتی به خبرنگار «انتخاب» ارائه داد.

این شاهد عینی ماجرا گفت: آقای کوچک زاده قبل از اینکه آقای ظریف برای پاسخ سوالات نمایندگان به پشت تریبون یرود جلوی وزیر خارجه را گرفت و گفت «باید اجازه بدهی من صحبت کنم» که رییس مجلس گفت «2 نفر از هر جناح صحبت کرده و الآن نوبت پاسخ ظریف است»

ظریف پس از اتمام سخنانش، به سوی درب خروج حرکت کرد و در میانه مسیر، در حال خداحافظی با نمایندگان بود که یکباره آقای کوچک زاده خود را به وزیر خارجه رساند و با لحنی توهین آمیز گفت: «در منطقه گند زدید»

کوچک زاده سپس فریاد کشید که رهبری دستور داده مذاکرات را متوقف کنید!!

پس از داد و فریاد این نماینده مجلس، وزیر خارجه به او آرام گفت: «[رهبری] چه موقع دستور داده اند؟» که کوچک زاده با همان فریاها به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرموده بودند «زیر تهدید مذاکره نمی کنیم»! و سپس ادامه داد که «من از طرف ایشان می گویم»!!

این شاهد عینی افزود: پس از فریادهای شدید کوچک زاده، ظریف نیز با صدای بلند گفت: رهبری کلام «قاطع» و «برا» دارند و نیاز به سخنگو ندارند.

وزیر خارجه کشورمان پس از این بیان این سخن، مجلس را ترک کرد.






نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
0
لطفا فیلمش رو بذارید. با تشکر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین