|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
به نظر می رسدقرار دادن نام اینجانب در کنار همکاران سابق عزیزی که تفکرات دیگری دارند و مسیر دیگری را برگزیده اند، نوعی غرض ورزی و یا شاید تصور اشتباه نگارنده محترم خبر باشد ، زیرا اینجانب هیچ گاه حاضر به همکاری با رسانه های سیاسی خارج از کشور نشده ام و هیچ گاه نیز نخواهم شد .
هادی زنوزی اصل مجری سابق شبکه خبر به خبر پناهندگی اش به آمریکا واکنش نشان داد.

زنوزی نوشت:

پیرو درج خبری تحت عنوان " اقامت مجری شبکه خبر در آمریکا " لازم می دانم توضیحاتی را به اطلاع خوانندگان محترم آن پایگاه خبری برسانم:

1- بر خلاف ادعای نگارنده هیچ گونه شایعه ای درباره اینجانب به گوش نرسیده و بنده در 3 سال اخیر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان کارمند دولت مشغول به کار بودم و تمامی سفرهای خود رانیز به اطلاع مسئولین مربوطه رسانده ام .

2- در سال 2011  بنده حدود 10 ماه در آمریکا زندگی کردم و می توانستم به زندگی و کار در آمریکا ادامه دهم اما ترجیح دادم به ایران بازگشته و در محل کار قبلی خود خدمت کنم  لذا بر خلاف خبر منتشره ، من هیچگاه مجبور به بازگشت به ایران نشده ام .

3- اینجانب در حال حاضر در حال ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار هستم ، در سن دیه گو زندگی می کنم و حتی یک بار محل رادیو ایران را ندیده ام . ارتباط بنده با مدیریت محترم اتاق خبر رادیوی مذکور تنها از طریق تلفن بوده و از دو هفته قبل روزانه 3 دقیقه مجموعه ای از اخبار ورزشی را تهیه ، با تجهیزات شخصی در منزل ضبط می کنم  و برای پخش از طریق ایمیل به شخص مدیر اتاق خبر ارسال می کنم .

4- با توجه به مرخصی گوینده محترم اخبار بامدادی رادیو ایران در چند روز گذشته و شرایطی که برای گوینده جایگزینشان ایجاد شد از من خواسته شد در صورت امکان اخبار بامدادی را به صورت ضبطی تهیه و ارسال کنم کهبه شرط تهیه و ویرایش اخبار توسط خودم ، اجرای غیرحضوری برنامه های خبری بامدادی به مدت 3 روز را پذیرفتم .

5- در خبرهایی که در 3 روز گذشته توسط  اینجانب تهیه و قرائت شد هیچ گونه سوگیری سیاسی خاصی وجود نداشته  و تنها اصالت خبر مد نظر بوده است . در ضمن هیچ گونه خبری فراتر از خطوط قرمز مورد اعتقاد اینجانب قرائت نشده و هیچ گاه نخواهد شد .

6- جهت اطلاع خوانندگان محترم ،تخصص بنده مدیریت رویدادها ، برگزاری نمایشگاهها و دیگر امور مرتبط با روابط عمومی است و گویندگی همواره شغل دوم من محسوب می شده است . در ضمن من به طور دائم به آمریکا مهاجرت نکرده ام و در این کشور و ایران به فعالیتهای تخصصی خود ادامه خواهم داد .  

7- به نظر می رسدقرار دادن نام اینجانب در کنار همکاران سابق عزیزی که تفکرات دیگری دارند و مسیر دیگری را برگزیده اند، نوعی غرض ورزی و یا شاید تصور اشتباه نگارنده محترم خبر باشد ، زیرا اینجانب هیچ گاه حاضر به همکاری با رسانه های سیاسی خارج از کشور نشده ام و هیچ گاه نیز نخواهم شد .

 8- در پایان از همه عزیزانی که نسبت به اجرای بنده اظهار لطف کرده اند بسیار سپاسگزارم .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین