|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۴۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
این کشتی را علاوه بر 2 هزارو 500 تن کمک های مردم ایران 3 فعال ضد جنگ از اروپا و آمریکا، کادر پزشکی و امدادی جمعیت هلال احمر و 15 خبرنگار همراهی می کنند.
مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل البعاس (ع) با حضور افراد همراه و خدمه کشتی نجات در این کشتی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عبدوس طی سخنانی درباره شخصیت کم نظیر حضرت ابوالفضل (ع) گفت: امیرالمومنین علی (ع) و حضرت ام البنین نقش بسیار ممتازی در تربیت حضرت عباس داشتند.

وی نقش مادران را در تربیت فرزندان قبل از ورود به جامعه بسیار تاثیر گذار دانسته و اظهار داشت: تاثیر نقش تربیتی مادر در ساختار شخصیتی فرزند بیشتر از پدر است، از این رو مادران جامعه ما باید به این موضوع بیشتر توجه کنند.

وی ادامه داد: در تاریخ بشری زنان بزرگواری همچون حضرت زهرا (س) و حضرت مریم (س) فرزندانی را تحویل جامعه بشری داده اند که نظیر آنها کم است.

کشتی کمک های مردمی و امدادی جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم یمن (کشتی ایران شاهد یا همان کشتی نجات) که در شامگاه دوشنبه 21 اردیبهشت از بندر شهید رجایی بندرعباس به سمت یمن، حرکت خود را آغاز کرد شامگاه جمعه (شب گذشته) در بندر جیبوتی پهلو گرفته و هم اکنون در حال تخلیه بار خود در این بندر می باشد.

این کشتی را علاوه بر 2 هزارو 500 تن کمک های مردم ایران 3 فعال ضد جنگ از اروپا و آمریکا، کادر پزشکی و امدادی جمعیت هلال احمر و 15 خبرنگار همراهی می کنند.

جنگنده های متجاوزعربستان و ائتلاف عربی – آمریکایی از 59 روز پیش (ششم فروردین) تجاوز ضدانسانی خود را به یمن آغاز کرده اند که تاکنون حدود 4 هزار یمنی که بیشتر آنها از کودکان و زنان بودند کشته شده و هزاران نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین