|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه فساد سیستماتیک در درون نظام رخنه کرده است که باید در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.
حمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حساس خواندن مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 گفت: باید از تیم مذاکره کننده ای که حافظ عزت و منافع ملت ایران است حمایت کرد تا به اهدافی که مدنظر نظام است، برسیم.

احمد توکلی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت شهدای روستای لشتو تنکابن افزود: نیازی که باراک اوباما و حزب دموکرات برای به ثمر رسیدن این مذاکرات دارند نقطه امید است اما از طرف دیگر گزافه گویی ها و زیاده خواهی های آنها زمینه به توافق نرسیدن را تشدید می کند.

توکلی به روند مذاکرات و نتیجه آن ابراز خوشبینی کرد و اظهار داشت: از اینکه 16 ماه مذاکرات ادامه یافت و قطع نشد جای امیدواری است اما رفع مسائل و مشکلات کشور را به نتایج مذاکرات پیوند زدن کاری اشتباه است.

توکلی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و بیان داشت: بزرگترین مشکل اقتصاد کشور ، وابستگی آن به درآمدهای نفتی و فسادی که پیرامون آن شکل گرفته، است و رفع این مشکل هیچ ربطی به نتایج مذاکرات ندارد.

وی فساد را بزرگترین خطر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد : این انقلاب با کودتا ، حمله نظامی و انقلاب مخملی از بین نمی رود بلکه تنها فساد می تواند آن را نابود کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه فساد سیستماتیک در درون نظام رخنه کرده است که باید در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.

وی ادامه داد : امروزه برخی مدیران اجرایی کشور از روی رفاقت و خویشاوندی انتخاب می شوند و هیچگونه ضابطه ای در این زمینه وجود ندارد.

توکلی یادآور شد: اگر عدالت و عقلانیت حاکم باشد این نظام هر روز عزیزتر و دشمنان آن ذلیل تر خواهند شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
لطف الله بهرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
1
تبارک الله.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین