|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
ربیعی با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط مسوولان شهرستان چاراویماق گفت: با سفر رییس جمهوری به استان آذربایجان شرقی، بخشی از مطالبات این شهرستان نیز با تخصیص اعتبارهای لازم برطرف می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بالا بردن کرامت انسانی در جامعه و ارزش گذاشتن به کرامت اخلاقی از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است.

علی ربیعی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در جامعه نشاط و روحیه مردم بالا رفته است، افزود: دولت با اجرای طرح نظام سلامت در جامعه گام نخست را در این زمینه برداشته است.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه کشور ما در مقطعی قرار گرفته که برخی کشورهای غربی با فشار اقتصادی می خواهند امید و نشاط را از جامعه بگیرند، ولی با تدبیر و درایت دولتمردان، این توطئه آنها خنثی و جای آن را امید و نشاط گرفته است.

ربیعی ادامه داد: با عبور از این گذر، کشور در مسیر نشاط بیشتر حرکت می کند و مشکلات اقتصادی مردم کاهش می یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با وحدت و همدلی مسوولان می توان چرخ های اقتصاد و صنعت را به گردش درآورد و به توسعه دست یافت، خاطر نشان کرد: در این زمینه وضعیت کار در ادارات کشور نیاز به بازبینی دارد و با این بازبینی می توان سیستم اداری را اصلاح کرد.

ربیعی با اشاره به مشکلات مطرح شده توسط مسوولان شهرستان چاراویماق گفت: با سفر رییس جمهوری به استان آذربایجان شرقی، بخشی از مطالبات این شهرستان نیز با تخصیص اعتبارهای لازم برطرف می شود.

فرماندار چاراویماق نیز در این جلسه با اشاره به قابلیت های موجود در این شهرستان گفت: این شهرستان به دلیل تولید بیشتر محصولات کشاورزی استان، نیاز به اختصاص اعتبارهای دولتی در بخش کشاورزی دارد و امید است در سایه سفر رییس جمهوری شاهد تحول کشاورزی در چاراویماق باشیم.

علی بدرشکوهی همچنین خواستار سرعت بخشی در احداث سد قره آغاج رود، انتقال 10 میلیون متر مکعب آب سد سهند هشترود به این شهرستان و سرمایه گذاری در بخش گردشگری، صنعت و معدن چاراویماق شد.

وی با تاکید بر احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی در این شهرستان گفت: یکی از خواسته های اهالی، احداث این مجموعه است و تاکنون وعده های مسوولان در این زمینه محقق نشده است.

غلامحسین شیری نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام جلیل زرنقی امام جمعه این شهر نیز خواستار احداث سیلوی گندم، اجرای فاضلاب شهری قره آغاج، احداث سد آبی برای ذخیره آب رودخانه ها و ایجاد کارخانه کائولن شویی در این شهرستان شدند.

شهرستان چاراویماق با حدود 39 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.




منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین