|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
ه نظر من علیرضا فغانی قانون را اجرا کرده است اما اگر من جای او بودم در آن صحنه طور دیگری عمل می‌ کردم و اگر قرار بود توصیه ای به فغانی داشته باشم؛ می‌ گفتم این بازی با بازی های دیگر فرق می‌ کند.
 علی خسروی درباره اتفاقات تبریز و شایعه محرومیت علیرضا فغانی روشن ترین اظهارنظر را اتخاذ کرده است.

حرف های خسروی حاوی نکات جذاب زیادی است که مرور آن قطعا خالی از لطف نیست.

چرا اینقدر ترسو شده اید؟
آقایان متولی داوری از چه می‌ ترسید؟ آقای عسگری، آقای اصفهانیان، شمایی که به علیرضا فغانی به مسلخ تبریز فرستادید، چرا حالا از او حمایت نمی‌ کنید؟ ما شنیده بودیم شما داوران شجاع این مملکت بودید، چرا پشت میز اینقدر ترسو شده اید؟ من شجاعت را از امثال شما یاد گرفته ام و هنوز آنقدر شجاع هستم که محل کارم میدان خراسان است. من را ببرند میدان اعدام و به دارم بکشند!

فغانی حق خم کردن قانون را داشت
به نظر من علیرضا فغانی قانون را اجرا کرده است اما اگر من جای او بودم در آن صحنه طور دیگری عمل می‌ کردم و اگر قرار بود توصیه ای به فغانی داشته باشم؛ می‌ گفتم این بازی با بازی های دیگر فرق می‌ کند. تو می‌ توانی همزمان هم قانون را اجرا کنی و هم حق خم کردن قانون را داری. به شرط اینکه نتیجه بازی با مدیریت روابط انسانی تو عوض نشود.

فیفا از فغانی حمایت می‌ کند
اگر علیرضا فغانی براساس مصالح محروم شود، به طور صددرصد دور از عدالت ورزشی است و قطعا کانال های غیرفوتبالی در کار فوتبال دخالت کرده اند و این می‌ تواند زمینه ای را برای شکایت فغانی مهیا کند و قطعا این گروه ها به این علت که فغانی کاندید قضاوت در جام‌جهانی 2018 روسیه است، به این مساله توجه کامل داشته و از حق او حمایت می‌ کنند.

دوستان خود را لگدمال می‌ کنند
من از شخص کفاشیان هم در عجبم. ایشان یک هفته پیش آن همه در مصاحبه اش با حمایت از فغانی و کامرانی فر حرف زد و آنها را افتخار فوتبال دانست اما حالا علیه او صحبت می‌ کند. ایشان برای ماندن در فوتبال حاضر است عزیزترین دوستان خود را لگدمال کند. ضمن اینکه این دو نفر آقایان عسگری و اصفهانیان 4 سال است روبه‌روی هم ایستاده و علیه هم کودتای مخملی می‌ کنند اما هنوز جای خود نشسته اند چون حاضرند به هر قیمتی این صندلی را حفظ کنند.

امیدوارم اطلاعات غلط ندهند
امیدوارم رفقا به آقای گودرزی اطلاعات غلط ندهند. مدتی قبل بنده در جلسه ای که با حضور اهالی فوتبال و وزیر ورزش برگزار شد، بعد از شنیدن حرف های ایشان با خودم گفتم دمت گرم وزیر؛ چقدر شجاع و توانمند هستی. اما حالا آقای گودرزی حرف هایی می‌زنند که مطمئن هستم به ایشان اطلاعات غلط ابلاغ کرده اند. ای کاش این کسانی که اطلاعات غلط داده اند، بدانند که پایمال کردن حق دیگران چقدر در پیشگاه خدا عمل نکوهیده ای است.

منبع: ورزش3

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین