|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۳
کد خبر: ۴۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
جبار جاسم شیال دبیر کل گردان های حزب الله در استان ذی قار از آمادگی دو هنگ از گردانهای حزب الله استان ذی قار برای حضور در جبهه های جنگ در الانبار برای نبرد با داعش خبر داد.
  منابع عراقی از همکاری و همسویی قوی میان بعثی ها و تروریست های تکفیری و دستاوردهای نیروهای امنیتی و مردمی در بیجی و تسلط بر هفتاد درصد این شهر خبر دادند.

 به نقل از شبکه السومریه، صادق الحسینی رئیس کمیته امنیتی در شورای استان دیالی اعلام کرد: بر اساس اطلاعاتی که ما از فعالیت حزب بعث منحل در دیالی داریم بیش از 300 نفر از بعثی ها به داعش ملحق شده اند و در حال حاضر استان های مختلف از جمله در الانبار و صلاح الدین و موصل در کنار داعش می جنگند.

وی افزود: برخی از سرکرده های حزب بعث منحل در نبردهای دیالی و برخی دیگر در صلاح الدین به هلاکت رسیده اند.دو نفر از سرکرده های داعش در زمینه فتواهای شرعی از اعضای حزب بعث منحل هستند.بعث و داعش دو روی یک سکه اند و تفاوتی میان آنها وجود ندارد و هر دو به قتل و خونریزی و قساوت برای رسیدن به اهداف خود توجه دارند.

کریم النوری امروز چهارشنبه اعلام کرد: نیروهای مردمی با هماهنگی نیروهای امنیتی طرحی را برای محاصره تروریست های داعش در بیجی از چند محور اجرای کرده اند تا آنها به ویژه از محور الشرقاط توان فرار نداشته باشند.

وی افزود: بر اساس طرح مذکور هر تروریست داعشی که قصد فرار داشته باشند کشته یا اسیر می شود و  بر اساس این طرح آنها نمی توانند به خارج از بیجی فرار کنند. تروریست ها داعش قدرت مانور در بیجی ندارند و همه طرح ها و اقدامات آنها برای ما روشن است.

لازم به ذکر است که نیروهای مردمی و امنیتی طی روزهای گذشته پیشروی های قابل ملاحظه ای در بیجی داشته اند و موفق به آزاد سازی حدود 70 درصد از آن شده اند.این نیروها جاده بیجی و پالایشگاه بیجی را امن کرده اند.

جبار جاسم شیال دبیر کل گردان های حزب الله در استان ذی قار از آمادگی دو هنگ از گردانهای حزب الله استان ذی قار برای حضور در جبهه های جنگ در الانبار برای نبرد با داعش خبر داد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین