|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
آقای شهسوار حسینی گفت: کشتی نجات حامل کمک های غذایی و دارویی مردم ایران برای مردم یمن هم اکنون در خلیج عدن به پیش می رود.
 خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به کارشکنی های عربستان سعودی برای کمک رسانی به مردم یمن ممکن است کشتی نجات به سمت سواحل جیبوتی تغییر مسیر دهد.

آقای شهسوار حسینی گفت: کشتی نجات حامل کمک های غذایی و دارویی مردم ایران برای مردم یمن هم اکنون در خلیج عدن به پیش می رود.

وی افزود: این کشتی هم اکنون در جنوب غربی کشور یمن در کریدور بین الملل خلیج عدن به سمت باب المندب در حرکت است و با توجه به کارشکنی های قبلی عربستان سعودی برای کمک رسانی به مردم یمن ممکن است این کشتی به سمت سواحل جیبوتی تغییر مسیر دهد.

خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما ادامه داد: پیش از این جمهوری اسلامی ایران سه بار برای ارسال کمک های امدادی از طریق هواپیما برای مردم یمن اقدام کرده است که با کارشکنی عربستان سعودی و تهدید جنگنده های آن کمک های امدادی به دست مردم یمن نرسید.



 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
babak
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
از کی تا حالا شغال جرات کرده در برابر شیر عرض اندام کنه ایران انقدر قدرتمند هست که بتونه بدون اجازه گرفتن از عربستان وامریکا به زور هم که شده وارد بنادر یمن بشه مطمئن باشید اونها نمی توانند غلط اضافی بکنند هر ادم عاقلی میداند با دم شیر بازی کردن خطر ناک هست وگمان میکنم عربها هم این را میدانند مگر اینکه همه دیوانه باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین