|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
هاشمی درباره جلسه‌ای که شیخ احمد با برخی از روسا و دبیران کل فدراسیون‌های فو‌تبا‌ل آسیا خواهد داشت نیز، تصریح کرد: حدود 12 نفر از روسا و دبیران کل فدراسیون‌های فو‌تبا‌ل آسیا که بخش اعظم آنها از آسیای میانه هستند به ایران سفر می‌کنند.
رییس کمیته ملی المپیک گفت: در حال تنظیم برنامه‌ای هستیم تا شیخ احمد با معاون اول رییس جمهور دیداری داشته باشد.

کیومرث هاشمی، در یک گفت‌و‌گوی رادیویی درباره این که شیخ احمد با رییس جمهور دیداری دارد یا خیر؟ بیا‌ن‌ کرد: متاسفانه برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا با سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی تلاقی پیدا کرده است، اما در حال تنظیم برنامه‌ای هستیم تا شیخ احمد با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیداری داشته باشد.

هاشمی درباره جلسه‌ای که شیخ احمد با برخی از روسا و دبیران کل فدراسیون‌های فو‌تبا‌ل آسیا خواهد داشت نیز، تصریح کرد: حدود 12 نفر از روسا و دبیران کل فدراسیون‌های فو‌تبا‌ل آسیا که بخش اعظم آنها از آسیای میانه هستند به ایران سفر می‌کنند. شیخ احمد با آنها نشستی را خواهد داشت که می‌تواند باعث تقویت فو‌تبا‌ل ما شود. در واقع برگزاری این اجلاس‌ها چنین دستاوردهایی را نیز در کنار خود خواهد داشت.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به میزبانی ایران از شصت و ششمین اجلاس شورای المپیک آسیا، ا‌دا‌مه‌ داد: ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم از تمام ظرفیت مقامات و افرادی که به ایران سفر می‌کنند استفاده کنیم. روز گذشته (سه شنبه) شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در کنفرانس مطبوعاتی روال کار را تشریح کرد. ان‌شا‌ء‌الله به فراخور برنامه‌هایی که داریم سعی بر این است که تک تک موضوعاتی که مطرح شود رسانه‌ای شود. ضمن این که تمهیدات لازم برای حضور رسانه‌های خارجی را فراهم کرده‌ایم تا برگزاری این اجلاس در ایران انعکاس حداقل منطقه‌ای و جهانی داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که رسانه‌های خارجی نیز برای پوشش اجلاس به ایران سفر می‌کنند یا خیر؟ گفت: هماهنگ شده تا دوستان رسانه‌ای شورای المپیک آسیا با امکانات خود در این اجلاس حضور پیدا کنند.

رییس کمیته ملی المپیک درباره دستور کار اجلاس شورای المپیک آسیا نیز، خاطر‌ نشان کرد: با توجه به برگزاری باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی ، بازیهای ساحلی آسیا و بازی‌های آسیایی نو‌جو‌ا‌نان، کمیته‌های برگزاری گزارش خود را ارائه می‌کنند. همچنین کمیته‌های 13 گانه شورای المپیک آسیا هر کدام گزارشات سالانه خود را به هیات اجرایی ارائه می‌دهند. جمع بندی اجلاس را خود شیخ احمد انجام می‌دهد. در نهایت نیز تاریخ و محل بعدی اجلاس مشخص خواهد شد. البته نایب رییس باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی جاکارتا از اندونزی انتخاب می‌شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین