|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
کد خبر: ۴۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
بهروز رهبری فرد که یکی از حامیان حسین هدایتی در ماجرای خرید سهام باشگاه پرسپولیس است این بار پستی را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام قرار داده است که حکایت های زیادی دارد.
بهروز رهبری فرد در آستانه مزایده چهارم سرخابی ها چند خطی برای دوست قدیمی خودش نوشت.

بهروز رهبری فرد که یکی از حامیان حسین هدایتی در ماجرای خرید سهام باشگاه پرسپولیس است این بار پستی را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام قرار داده است که حکایت های زیادی دارد.جدا از بی احترامی به امیر خادم در این پست،باید گفت که با ورود دو شرکت ایران خودرو و سایپا به واگذاری سرخابی ها آنها دیگر شانسی برای خودشان قائل نیستند.آن از کنفرانس خبری روز گذشته هدایتی و عابدینی که موجی از ناامیدی بود و این هم از پست بهروز رهبری فرد که نوشته است:« امير خان خادم خودت ميدوني كه سبقه رفاقت من با شما كه بهش افتخار هم ميكنم بر ميگرده به زمان سربازي ،يعني زماني كه نه اسمي بود و نه شهرتي و نه قدرتي، پس بعنوان. يك رفيق قديمي و از سر دلسوزي مطالبي رو عنوان ميكنم :داداش اين فوتبال پر از حاشيه و باند بازيه و ايكاش هيچوقت اينهمه افتخار و محبوبيتتو خرجش نميكردي و پا به اين عرصه خطرناك نگذاشته بودي هرچند مطمئنم اوایل نظرت خير بود و كمك به فوتبال ،ولي شما هم ..... دور شيريني اين فوتبال كثيف شدي و اميدوارم تصميم درست وبه موقعي بگيري و اسم بزرگتوخراب اونها نكني.

جناب پهلوان و قهرمان ملي اين عكسي كه ميبيني يعني بيست سال بازوبند پرسپوليس. يعني افتخارآفرينان پرسپوليس. يعني كساني كه همه هواداران و پيشكسوتان تيم با هر نظر و سليقه اي عاشقانه دوستشون دارن و بهشون اعتماد دارن. و اومدن وقبول سهام شركت استيل آذيين از طرف اونها يعني قبول داشتن اون شخصي كه اطرافيان تو متاسفانه باهاش مشكل دارن. پس درست فكر كن و به اين سوال من كوچكترين خوب فكر كن ،آيا اگر بزرگ فوتبال ما يعني علي دايي در مسندي بنشيند و خداي ناكرده بخواهد براي كشتي تصميم بگيريد ،و در برابر خواست هواداران كشتي و سينه سوختهايي چون شما و دبير و رسول و برزگر و...بايستد جامعه كشتي چه موضعي در برابر او خواهند گرفت. لذا برادر، اين بازي به آخر خط رسیده،پس نگران نباش حسين هدايتي مورد وثوق است و ديگه دليلي بر مخالفت با او وجود ندارد، و ما مالكي ميخواهيم كه با پول خودش براي تيم دلسوزانه خرج كنه نه شركت خودروسازان مورد حمايت شما كه نتونستن تيمشونو تو ليگ حفظ كنن. اين آخرين درد دل من با شما بود و اميدوارم تونسته باشم حق مطلب رو ادا كنم. يا علي.»

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین