|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
تجمع‌کنندگان سکوت جامعه جهانی در قبال تجاوز عربستان و جنایت‌های این کشور در حق مردم یمن را به شدت محکوم و تاکید کردند که هیچ توجیهی برای چنین سکوتی وجود ندارد.
تعداد زیادی از اصحاب رسانه یمن با برگزاری تظاهرات گسترده مقابل دفتر سازمان ملل در صنعاء تجاوز عربستان به یمن و هدف قرار دادن رسانه‌های یمنی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌ها را محکوم کردند.

 به نقل از خبرگزاری یمن (سبأ)، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات که با شعار «هدف قرار دادن رسانه‌ها برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های تجاوزگران» برگزار شد، مخالفت خود را با تجاوز ظالمانه عربستان به یمن و محاصره آن و همچنین هدف قرار دادن رسانه‌های یمنی اعلام کردند.

تجمع‌کنندگان سکوت جامعه جهانی در قبال تجاوز عربستان و جنایت‌های این کشور در حق مردم یمن را به شدت محکوم و تاکید کردند که هیچ توجیهی برای چنین سکوتی وجود ندارد.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات بیانیه‌ای را در محکومیت حملات متجاوزانه عربستان و سکوت جامعه جهانی صادر و نسخه‌ای از آن را برای دفتر سازمان ملل در صنعاء ارسال کردند.

اصحاب رسانه در این بیانیه از سازمان ملل و شورای امنیت خواستند تا موضع سریع و واضحی را نسبت به ائتلاف ضد یمن اتخاذ و نقض‌های آشکار آن را محکوم کند.

تظاهرکنندگان یمن در صنعاء خواهان پایان محاصره مردم یمن و مجازات نظام عربستان به دلیل جنایت‌هایش علیه مردم یمن شدند. آنها همچنین خواهان مداخله فوری سازمان ملل برای بازگشت آوارگان یمنی به کشور خود شدند.

تظاهرکنندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند که تجاوز عربستان و آمریکا با هدف به زانو درآوردن مردم یمن است اما مردم یمن هرگز تسلیم نمی‌شوند و تحت قیمومیت آمریکا و عربستان قرار نمی‌گیرند.

تجمع‌کنندگان از تمامی مقامات و دستگاه‌های قضایی خواستند تا اقدامات فوری را برای محاکمه خائنان و مزدورانی که در تجاوز و جنگ علیه مردم یمن شرکت می‌کنند، اتخاذ کنند.

آنها ضمن تاکید بر اینکه راهکار بحران یمن باید یک راهکار یمنی و بدون مداخله بیگانگان باشد از تمامی مردم این کشور خواستند تا همبستگی و وحدت خود را در مقابله با تجاوز عربستان و آمریکا حفظ کنند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین