کد خبر: ۴۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
تیم ملی تکواندوی کشورمان تا امروز توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره به مدال طلا دست یافته است.
رقابت های مرحله مقدماتی تکواندو وزن به اضافه 87 کیلوگرم در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان در روسیه ، امروز (شنبه ) در حالی پیگیری می شود که سجاد مردانی با قبول شکست از حریف کوبایی از دور این رقابت ها خارج شد.

 پنجمین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتی رقابتهای وزن های منهای 73 کیلوگرم زنان ، منهای 87 و به اضافه 87 کیلوگرم مردان از صبح امروز در ورزشگاه 'تراکتور' شهر چلیابیسنک روسیه آغاز شد.

سجاد مردانی، تکواندوکار وزن به اضافه 87 ایران در این رقابت ها پس از یک دور استراحت در نخستین گام به مصاف 'مارتین سد راس' از جزایر سیسیل ایتالیا رفت و در کمتر از 30 ثانیه در راند اول حریف را ناک اوت کرده و با پیروزی میدان را ترک کرد.

مردانی در ادامه رو در روی 'روبلیز دسپایگن' از کوبا قرار گرفت که در پایان 3 راند مبارزه نزدیک در نهایت نتیجه را پنج بر چهار واگذار کرد و از دور رقابت ها خارج شد.

براساس این گزارش فردا (یکشنبه ) در ششمین روز این رقابت ها کیمیا علیزاده در وزن منهای 57 کیلوگرم و ابوالفضل یعقوبی در وزن منهای 63 کیلوگرم پیگیری مقابل حریفان شان به میدان می روند .

کیمیا علیزاده، تکواندوکار وزن منهای 57 کیلوگرم ایران در این رقابت ها ابتدا به مصاف 'ماگدالنا لپروسکا' از هلند می رود و در صورت پیروزی باید با نماینده کرواسی رقابت کند.

اما در بخش مردان، ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن منهای 63 کیلوگرم کشورمان نیز در نخستین گام باید با 'داویلانی' از برزیل رقابت کند و در صورت برتری، با یکی از تکواندوکاران تونس، قطر و یا کیپ ورد رقابت خواهد کرد.

یعقوبی در دورسوم این رقابتها تکواندوکارانی از اردن، چاد، کلمبیا و یا اسلوونی را پیشرو دارد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تا امروز توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره به مدال طلا دست یافته است.

این دوره از مسابقات از 22 اردیبهشت ماه در 8 وزن جهانی با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین