|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۴۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
وی ا‌دا‌مه‌ داد: از نظر نتیجه‌ شاید این دیدار حائز اهمیت نباشد، اما این دیدار برای هر دو تیم نقش فینال دارد.
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید: این دیدار برای هر دو تیم حکم فینال را دارد و پر‌سپولیس و استقلال با چنین ذهنیتی در مورد این دیدار به زمین می‌روند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در هشتادمین شهرآورد پایتخت، اظها‌ر کرد: ایران می‌تواند احساس فخر و غرور کند که چنین بازی میان دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس برگزار می‌شود.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: از نظر نتیجه‌ شاید این دیدار حائز اهمیت نباشد، اما این دیدار برای هر دو تیم نقش فینال دارد.

برانکو با اشاره به این که کفشگری داربی فردا را از دست داده است در مورد مسعود همامی و کنار گذاشتن وی از لیست، گفت: برای بازی فردا کفشگری در زمین حضور نخواهد داشت هر چند بازیکن بسیار مهمی برای ما است. من می ترسم بازی مقابل الهلال را نیز از دست بدهد ولی ما با یازده بازیکن پر‌سپولیسی به میدان می رویم و هیچ توجیهی نداریم.

وی درباره امکان دست کم گرفتن بازیکنان استقلال توسط پر‌سپولیس نیز، اظها‌ر کرد: شاید بازیکنان من برخی با تجربه و برخی جوان باشند اما از جوانها انتظار دارم این کمبود را با جنگ آوری و دلیر بودن جبران کنند. بازیکنان من قلب قرمز بزرگی دارند.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره خط خوردن مسعود همامی نیز گفت: من تصمیم گرفته‌ام که فقط به د‌ر‌وازه‌بان سومم فرصت بدهم. او یک د‌ر‌وازه‌بان است که در صورت مصدومیت مکانی در درون دروازه قرار می‌گیرد.

وی همچنین درباره برنامه‌هایش برای دیدار فردا مقابل استقلال و این که قلعه نویی عنوان کرده که پل ارتباطی مهاجمان پر‌سپولیس با محمد نوری را قطع خواهند کرد، خاطر‌ نشان کرد: دست آقای قلعه‌نویی درد نکنه که این قدر اعتماد به نفس و اعتقاد به تیمش دارد. تنها مربیان بزرگ هستند که این گونه رفتار می‌کنند. ما هم به فکر کسب نتیجه‌ مثبت و یک بازی خوب هستیم.

برانکو ا‌دا‌مه‌ داد: هر چند یک مربی تفکراتی دارد اما این بازیکنان هستند که مهم هستند و در درون زمین قرار می‌گیرند و آنها هستند می‌توانند افکار ما را اجرایی کنند. من از نفرات خودم بسیار راضی هستم. آنها طی یک فصل چهار مربی را تغییر داده‌اند و این کار راحت نیست، چرا که باید با ورود یک مربی به درخواست وی گوش دهند.

وی در مورد انتخاب ایرج حق وردی به عنوان داور بازی فردا و اعتراض باشگاه پر‌سپولیس به این موضوع نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: من به عنوان مربی هرگز به داوری نمی‌پردازم ، چرا که به آنها اعتقاد دارم. به نظر من هیچ داوری در مقابل چشمان این همه هوادار آبروی خودش را بازیچه قرار نمی‌دهد. داور همانند همه انسان ها مرتکب اشتباه می‌شود و ممکن است این اشتباه تلویحی یا از روی قصد و غرض نباشد. حتی دیدید که داوران در جا‌م جها‌نی نیز اشتباهات زیادی انجام دادند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات قلعه نویی: بعد از جام جهانی 2006 آلمان یک سمینار مربی گری برای سرمربیان حاضر در جام حهانی گذاشته بودند. چون بعد از من قلعه نویی سرمربی شد، فرصت شد با هم صحبت کنیم و دیدار خوبی داشتیم. من بینش و نظراتم را درباره بازیکنان وقت تیم ملی به او ارائه دادم تا این اطلاعات به کار بیاید. من 5 سال در ایران بودم و بعد از آن وارد کار باشگاهی شدم. زمانی که در ایران بودم می دانستم که بعد از تیم ملی وارد کار باشگاهی می شوم. تیم ما در آسیا نتایج خوبی بدست آورده بود و از همان تیم ملی هم تنها بختیاری زاده، گل‌محمدی و دایی کنار رفتند چون به لحاظ سنی بالا 35 سال می شدند. نظر من هم بر این بود که روند نتایج مثبت تیم ملی ایران ادامه پیدا کند و جایگاه این تیم در رنکینگ بالا بماند. من و قلعه نویی یک هدف مشترک داشتیم و آن هم این که تیم ملی ایران باید بهترین تیم باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین