|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری با حضور اعضا در محل فدراسیون برگزار شد. پرویز جلایر تنها غایب این جلسه بود.
در دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری شاخصه‌های انتخاب مربیان تیم ملی به تصویب رسید.

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری با حضور اعضا در محل فدراسیون برگزار شد. پرویز جلایر تنها غایب این جلسه بود.

حسین مقامی سخنگوی کمیته فنی درباره تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد، بیان کرد: مهم‌ترین بحث دومین جلسه کمیته فنی در مورد شاخصه‌های انتخاب مربیان تیم ملی بود و هر کسی 50-40 شاخص را اعلام کرد. در نهایت نیز به 8 فاکتور رسیدیم که برای ارزیابی پذیرش مربیان، مد نظر قرار می‌گیرد. قرار است این فاکتورها را مکتوب و یکشنبه 27 اردیبهشت ماه آن‌ها را ارائه کنیم تا کسانی که با این فاکتورها همخوانی دارند به فدراسیون معرفی شوند. همچنین قرار است پس از مسابقه‌های جهانی جوانان در مورد سرمربی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: سال‌ها برگزاری مسابقه‌ در رده‌های سنی مختلف تعطیل شده بود که در این جلسه در مورد آن بحث کردیم و جمع‌بندی نهایی آن به جلسه بعدی کمیته فنی که سوم خرداد ماه برگزار می‌شود، موکول شد.

مقامی در پاسخ به اینکه قرار است اردوی تیم ملی بزرگسالان به خارج از تهران منتقل شود یا خیر گفت: زمانی که تیم جوانان به مسابقه‌های جهانی لهستان اعزام می‌شود، تیم بزرگسالان را به یکی از استان‌ها منتقل می‌کنیم و در آن زمان تمرین‌های اساسی را انجام خواهیم داد چرا که وضعیت محل تمرین تیم ملی در شان ملی‌پوشان نیست. بنابراین حدود 15-10 روز فرصت داریم که تعمیراتی را در آن داشته باشیم.

مقامی درباره اینکه سرمربی تیم ملی نیز در جلسه کمیته فنی حضور داشته است یا خیر بیان کرد: از آنجا که در این جلسه بحث تیم ملی مطرح نبود،‌ حسین توکلی در جلسه حضور نداشت اما در جلسه سوم او نیز شرکت می‌کند چرا که چند استان نفراتی را معرفی کرده‌اند و قرار است در آن جلسه با حسین توکلی به تبادل نظر درباره حضور این افراد در تیم ملی بپردازیم. در کل بیشتر وقت جلسه بر روی شاخصه‌های انتخاب مربیان تیم ملی گذاشته شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین