|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
وي اظهارداشت: مشي من در اين مورد سكوت بوده و هرگز به حاشيه ها دامن نخواهم زد.
روز پنج شنبه دومين دورهمي يك گروه تلگرامي با نام چلنج در فرحزاد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، نشست خودماني اعضاي اين گروه مجازي دو مهمان ويژه داشت. يكي محمد غرضي كانديداي رياست جمهوري گذشته بود كه از اعلام كانديداتوري خود در مجلس آينده و از حوزه انتخابيه تهران خبر داد و ديگري فرزاد حسني مجري تلويزيون غرضي در اين گعده خودماني با لحني صميمي و مسلط به دغدغه هاي ذهني حاضرين كه اغلب از اهالي رسانه و سياست بودند پاسخ هاي صريحي داد.

در بخشي از اين جلسه يكي از حاضرين از فرزاد حسني پيرامون هجمه هايي كه به وي وارد شده و حاشيه هايي كه با بي اخلاقي برخي رسانه ها به بهانه زندگي شخصي اش او را هدف قرار داده سوال كرد كه اين مجري تلويزيون در پاسخ خاطرنشان كرد كه در اين مورد علاقه اي به صحبت كردن ندارد و به حاضرين توصيه كرد تا پيگير مسائل خصوصي زندگي افراد نشوند. وي اظهارداشت: مشي من در اين مورد سكوت بوده و هرگز به حاشيه ها دامن نخواهم زد.

گفتني است نشست دور همي گروه تلگرامي چلنج با حضور حدود 50 فعال رسانه ای، پنج شنبه گذشته در فرحزاد برگزار شد كه در پايان اين نشست اعضاي اين گروه به همراه محمد غرضي و فرزاد حسني در كنار يكديگر در فضايي صميمي به صرف ناهار پرداختند.








نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
3
2
هميشه به ابروان خدادادي اين انسان داعي حاسدي كردم و افسوس خوردم ...
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین