کد خبر: ۴۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
سرخپوشان پس از صرف ناهار به فرودگاه رفته و با پرواز ساعت 16:30 تهران را به مقصد تبریز ترک کردند.
برانکو ایوانکوویچ برای بازی با گسترش فولاد تبریز به حمیدرضا علی عسگری، محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی استراحت داد.

 به نقل از باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از این نام حمیدرضا علی عسگری را در فهرست 18 نفره بازی با گسترش قرار داده بود، در جریان حضور سرخپوشان در هتل المپیک برای صرف ناهار، نام حمیدرضا علی عسگری را نیز از فهرست بازی خارج کرد.

علی عسگری در بازی‌های گذشته در حالی به میدان رفت که با مشکلاتی از ناحیه کشاله ران روبرو بود و به همین دلیل در بازی با پیکان غایب بود. علی عسگری پس از بازی با بنیادکار نیز با درد از ناحیه کشاله روبرو بود که با اقدامات پزشکی به تمرینات بازگشت اما آخرین تصمیم کادر فنی این بود که ریسک نکرده و به این بازیکن استراحت بدهد.

اسامی 18 بازیکن برای سفر به تبریز و دیدار برابر گسترش فولاد اعلام شد

سوشا مکانی، مسعود همامی، مایکل اومانا، مهدی جعفرپور، مهدی دغاغله، ژوزه تادئو، افشین اسماعیل‌زاده، رضا خالقی‌فر، میلاد کمندانی، هادی نوروزی، فرناندو گابریل، بابک حاتمی، علی علیپور، حمیدرضا علی عسگری، احمد نورالهی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده و مبین میردورقی هجده بازیکنی هستند که پس از تمرین امروز راهی هتل المپیک خواهند شد.

سرخپوشان پس از صرف ناهار به فرودگاه رفته و با پرواز ساعت 16:30 تهران را به مقصد تبریز ترک کردند.

علیرضا نورمحمدی که دو اخطاره است و محسن بنگر به جهت آسیب‌دیدگی، غایبان این سفر هستند. برانکو علاوه بر علی‌عسگری به نفراتی چون محمد نوری، امید عالیشاه و مهدی طارمی با توجه به فشردگی بازی‌ها، استراحت داد. البته محمدرضا خانزاده و پیام صادقیان را هم باید به این 6 بازیکن اضافه کرد که محرومیت انضباطی دارند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین