|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
وی با بیان اینکه جهاد در نظام جمهوری اسلامی همواره ادامه دارد، افزود: کار جهاد تعطیل بردار نیست و استان رزمنده پرور لرستان نیز در طول سالهای گذشته از این امر مستثنی نبوده است.
  معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: الگوی ایران اسلامی یک الگوی بی نظیر است و ملتهایی که از این الگو استفاده کرده اند همواره موفق بوده اند.

 سردار رضا سیف اللهی در نخستین همایش و شروع بکار مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان افزود: الگوی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دلیرمردان ایران اسلامی همانند کلمه طیبه است که به قرآن و لفظ مقدس ' لا اله الا الله' وصل است.

وی با بیان اینکه ملتهای آزاده از جمهوری اسلامی الگو می گیرند گفت: جنگ لبنان ثابت کرد که الگوی انقلاب اسلامی در مقابل قویترین ارتش مسلح مدرن خاورمیانه پیروز است.

وی ولایتمداری، ایمان و جهاد در راه خدا را از اصلی ترین مولفه های الگوی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این الگو قدرتها ونیروهای متفرق را علیه اهداف دشمن متمرکز کرد.

سردار سیف اللهی با اشاره به الگوگیری نیروهای عراق در مبارزه با داعش گفت: اسلام ناب و در راس آن ولایتمداری، اخلاص ، فداکاری و دیانت تعریف الگوی جمهوری اسلامی است که عراق بدون این الگو راه به جایی نمی برد.

وی با بیان اینکه جهاد در نظام جمهوری اسلامی همواره ادامه دارد، افزود: کار جهاد تعطیل بردار نیست و استان رزمنده پرور لرستان نیز در طول سالهای گذشته از این امر مستثنی نبوده است.

وی اخلاص را بالاترین هنر انسانی دانست و اظهار داشت: مردم لرستان از ابتدای انقلاب تاکنون با خلوص نیت با نظام ، امام راحل و رهبری همراه بوده اند.

وی با تاکید بر حرکت های جهادگونه حول محور نظام و ولایت گفت: همه باید حافظ حدود الهی باشند چراکه جهاد بدون محور و قرآن بدون ولایت منحرف می شوند و مادامی که قرآن و اهل بیت (ع) جداباشند هیچیک به مقصد نخواهد رسید.

معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی همچنین اضافه کرد: انقلاب اسلامی در مرز ابرقدرت سابق شوروی متولد شد، رژیم شاهنشاهی را ساقط کرد و امروز یک تنه در مقابل یک گروه در مذاکرات هسته ای سربلند است واین در حالی است که دشمنان نظام همواره از شکست و فروپاشی دم می زنند.

سردار سیف اللهی با اشاره به تحولات منطقه ادامه داد: عربستان در یک پیمان اجاره ای با کشورهایی از جمله قطر، امارات و مصر به یمن حمله ور شده که با این حمله آل سعود بیش از 80 درصد جمعیت یمن علیه این پیمان ننگین متحد شده اند.

وی یادآور شد: سرنوشت جنگ را جنگ زمینی تعیین می کند و مردم یمن نیز با الگوی ایمان به خدا ، جهاد و ولایت پیروز خواهند بود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین