|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
کد خبر: ۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
عوامل تهيه و پخش برنامه ماه عسل با حضور در مركز 162 روابط عمومي سازمان با مردم گفت و گو كردند .
تدبیر و امیدبه نقل از عمومي رسانه ملي، شب گذشته و پس از افطار احسان عليخاني مجري و تهيه‌كننده برنامه ماه عسل به اتفاق ديگر عوامل توليد يرنامه پس از اجراء هجدهمين برنامه ماه عسل از شبكه 3 سيما،‌در واحد امور مخاطبان «162» اداره كل روابط عمومي سازمان حاضر شدند و به حرف هاي مخاطبانشان گوش كردند . مردم  در ارتباط‌هاي تلفني و مستقيم با عوامل برنامه ماه عسل نظرات خود را در باره اين برنامه صريح و بي واسطه ابراز كردند .


 احسان عليخاني مجري و تهيه‌كننده ويژه برنامه ماه عسل در پايان اين گفت و گوي صميمي با مخاطبان گفت : ماه عسل يك برنامه اجتماعي معنوي و متفاوت با ديگر برنامه‌هاي رسانه ملي است و خدا را شكر كه پس از پخش 18قسمت از اين برنامه به اهدافي كه موردنظر مديران رسانه ملي بود دست پيدا كرده ايم و اين در حالي است كه مردم با تماس‌ها و ارتباط‌هايي كه با عوامل دست‌اندركار برنامه ماه عسل داشتند از روند اين برنامه بسيار خرسند و راضي بودند و همين امر موجب دلگرمي و انگيزه بيشتر ما براي ادامه اين برنامه است .













عليخاني با اشاره به اينكه سوژه‌ها و موضوعات برنامه ماه عسل ويژه است افزود: در رابطه با شب‌هاي قدر نيز موضوعات بسيار خوبي را با حال و هواي شب‌هاي احياء آماده كرده‌ايم كه انشاءا... مردم خوب كشورمان در ايام سوگواري شهادت مولاي متقيان ماه عسل را در فضاي معنوي اين شب‌ها تماشا خواهند كرد .

 مسعود رجبيان (مدير توليد)، اميرحسين سعادتي (مسوول سايت) امير پيوندي و اميرحسين طهراني (تدوين‌گر) محمد پيوندي و سيدحامد مير فتاحي نيز به عنوان دستيار كارگردان احسان عليخاني را در توليد و پخش برنامه ماه عسل همراهي مي‌كنند.

 رجبيان نيز در پايان اين گفت و گوي مفصل با مخاطبان به خبرنگار روابط عمومي گفت : «ماه عسل» با بررسي 150 موضوع اجتماعي معنوي آغاز شد .وي گفت : نزديك به دو سال كار بررسي و تحقيق پيش از 150 سوژه و موضوعات اجتماعي و معنوي انجام شد و از بين آنها 30 سوژه برتر را انتخاب كرديم كه بازتاب نظرات مردم نشان مي دهد انتخاب ها مناسب بوده است .

مدير توليد پروژه ماه عسل همچنين گفت: در ادامه پخش ويژه برنامه ماه عسل در روزهاي آينده با سوژه‌ها و موضوعات اجتماعي جذاب‌تري تقديم مردم خوب كشورمان خواهد شد./ي2
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین