»
کد خبر: ۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
سناتور آمریکایی تندرو خطاب به ملت روسیه، رئیس جمهوری کشورشان را مردی دانست که به ملتش هرگز ایمان نداشته است.
جان مک کین سناتور آمریکایی خطاب به ملت روسیه در سرمقاله روزنامه " برافدا " که امروز چاپ و منتشر شده نوشته است: " ملت روسیه پوتین به شما هرگز ایمان ندارد".

جان مک کین در این سرمقاله ای که بسیار تند وشدید اللحن است، می افزاید: مقامات روسیه نتایج انتخابات را جعل کرده و تقلب در انتخابات روسیه صورت گرفته است.

وی در این باره افزود: پوتین به محض رسیدنش به قدرت مخالفان خود را روانه زندان کرد و به فساد و بی بندوباری در روسیه دامن زد و تا جایی که امکان داشته وجه روسیه را در عرصه های بین المللی برهم زده است.

مک کین در این سرمقاله نشریه نشریه "برافدا"ی روسی که وابسته به حزب کمونیست این کشور است در پایگاه روسی " برافدا دات رو" است افزوده است: من با روس ها دشمنی ندارم بلکه حتی می توان گفت من حامی روس ها هستم، ای ملت روسیه من به اندازه ای از شما حمایت می کنم و به شما ایمان دارم که حتی حاکمان شما که به شیوه ای نادرست بر شما حکومت می کنند به شما ایمان ندارند.

  گفتنی است مک کین هفته گذشته اعلام کرده بود، که قصد دارد مقاله ای درباره سران روسیه و رئیس جمهوری این کشور و مشاورانش را در یکی از نشریات روسی منتشر کند این تصمیم مک کین تنها یک هفته بعد از انتشار سرمقاله ای از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در روزنامه نیویورک تایمز صورت گرفت .

مک کین خطاب به ملت روسیه در این سرمقاله خود نوشته است: دولت روسیه حقوق مسلم ملت خود را نادیده انگاشته است و حق زندگی و آزادی بیان آنها را مورد بی توجهی قرار داده و اجازه نمی دهد ملت به دنبال خوشبختی خود باشند چرا که خوشبختی را برای بشریت قبول ندارد.

وی افزود: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و معاونانش هرگز به ارزش های انسانی ایمان نداشته و ندارند، و انها برای ملتشان هیچ عزتی را قائل نیستند و ایمان ندارند که مشروعیتشان را از شما ای ملت روسیه به دست آورده اند.

مک کین می افزاید: آنها جدا شدگان از نظام را مجازات می کنند و مخالفان نظام خود را روانه زندان ها می کنند و نتایج انتخابات را سند سازی می کنند و بر رسانه های شما سلطه دارند، و برای سازمان ها و نهادهای غیر دولتی شرایط دست و پاگیری را وضع می‌کنند چرا که این نهادها به این دلیل فعالیت می کنند که می کوشند از حقوق شما ملت روسیه حمایت و دفاع کنند.

وی در ادامه نوشت: پوتین نام روسیه را در جهان سربلند نکرده است بلکه وی می کوشد این نام را لکه دار و معدوم سازد وی از نام روسیه سوء استفاده کرده و اکنون ملت ها روسیه را مدافع طاغوت ها و ظالمان و دشمن مظلومان می شناسند.

وی در پایان نیز نوشت: ولادیمیر پوتین به این ارزش ها به این دلیل ایمان ندارد، زیرا وی اصلا به شما ایمان ندارد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین