|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در صورتی که آب دریاچه گرم تر از وضعیت فعلی بود و جسد به کف دریاچه گیر نمی کرد بالا می آمد و در زمان کوتاه تری می شد جسد را پیدا کرد.
 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جسد راننده غرق شده در کانال دریاچه شهرک آیت الله غفاری پارس آباد بعد از سه روز جستجو پیدا شد.

بهرام غیبی دقایقی قبل  تصریح کرد: راننده کمپرسور سه روز قبل در کانال آب دریاچه شهرک آیت الله غفاری پارس آباد غرق شده و در این مدت نیروهای امدادی به دنبال جسد وی بودند.

وی در تشریح علت وقوع حادثه افزود: این راننده ۳۲ ساله برای برداشتن آب وارد کانال می شود که متاسفانه به دلیل بی احتیاطی غرق شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با تاکید به اینکه این راننده تنها بوده است، اضافه کرد: چند نفر اطراف دریاچه شاهد غرق شدن راننده بودند و به محض اطلاع مدیریت بحران و فرمانداری خلخال نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

غیبی تصریح کرد: به دلیل سرد بودن آب دریاچه جسد به روی آب نیامده بود و با وجود ۱۵ کیلومتر غواصی سه روز زمان برای پیداکردن جسد سپری شد.

وی با بیان اینکه یکی از غواصان در این حادثه آسیب دیده است، اضافه کرد: هشت غواص، ۴۰ نیروی امدادگر، دو سگ تجسس و ۱۵ نفر نیروی پشتیبانی عملیات امداد و نجات را پوشش داده اند.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در صورتی که آب دریاچه گرم تر از وضعیت فعلی بود و جسد به کف دریاچه گیر نمی کرد بالا می آمد و در زمان کوتاه تری می شد جسد را پیدا کرد.

غیبی خواستار توجه شهروندان و مسافران به رعایت نکات ایمنی شد و گفت: به دلیل اینکه سطح‌ آب دریاچه بالا بود و برای کشاورزی صرف می شد امکان کاهش سطح آب وجود نداشت.

وی افزود: بارها رعایت احتیاط برای شنا در دریاچه ها و کانال های آب تاکید شده اما همچنان بی احتیاطی هایی را شاهد هستیم.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین