|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه برای رسیدن به پیروزی نیاز است فرصت‌های بدست آمده را به گل تبدیل کرد، گفت: با توجه به دو بازی باقیمانده که با تیم‌های پائین جدول بازی داریم، به بقا امیدوار هستم.
صمد مرفاوی در نشست خبری پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، گفت: از نظر فنی در نیمه نخست آنچه می‌خواستیم رخ نداد زیرا خیلی توپ از دست دادیم و نتوانستیم مالک توپ بشویم که پرسپولیس از اشتباهات ما چند موقعیت بدست آورد.

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم هم بازیکنان نتوانستند به خوبی توپ و میدان را در اختیار بگیرند، اضافه کرد: در این بازی از عملکرد بازیکنان راضی نبودم زیرا تیمی که می‌خواهد ببرد، باید موقعیت‌سازی کند اما بازیکنان پیکان در این بازی نتوانستند فرصت خوبی را بوجود آورند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین افزود: امروز دفاع‌های کناری ما خوب نبودند اما نصرتی و ساموئل روز خوبی داشتند. ضمن اینکه گل پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید که در این هفته روی آن موضوع تمرینات بسیاری را انجام داده بودیم و وظایف تک تک بازیکنان را مشخص کرده بودیم اما در این صحنه بازیکن ما سهل انگاری کرد تا مهاجم پرسپولیس دروازه‌مان را باز کند. در مجموع امروز از نظر فنی کیفیت خوبی نداشتیم و بازی را واگذار کردیم.

مرفاوی در ادامه تاکید کرد: در این سال‌های مربیگری‌ام با چنین اتفاقی روبرو نشدم زیرا ما زحمات خود را انجام می‌دهیم ولی نمی‌توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. در نیم فصل دوم تمام کارهای لازم را انجام دادیم، بازیکنان را تغییر دادیم اما به آنچه خواستیم، نرسیدیم. یک تیم برای گلزنی باید مهاجمان سرعتی برای اجرایی برنامه‌ها داشته باشد و نفراتی که از خط میانی و دفاعی به نفرات هجومی اضافه شده و گل بزنند. ما در خط جلو نفرات خوبی نداریم و هماهنگ لازم بین آنها بوجود نیامده است.

وی در مورد پیروزی نشدن تیمش در هجده هفته گذشته و اینکه با چنین شرایطی پیکان در لیگ برتر می‌ماند، خاطرنشان کرد: من امیدوار هستیم زیرا دو بازی آینده ما با حریفان پائین جدول است. اگر در این دیدارها امتیازات کامل را کسب کنیم، در لیگ برتر خواهیم ماند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما در این دو هفته بازیکنان باید بیشتر احساس مسئولیت کرده تا به آنچه می‌خواهیم برسیم و سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین