کد خبر: ۴۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
خطیب جمعه یاسوج گفت: بومی شدن فناوری هسته ای ایران نتیجه ایثارگری ها و مجاهدت های چشمگیر تیم مذاکره کننده، مردم و مسوولان اجرایی کشور است و باید شجاعانه و محتاطانه از این دستاورد مهم صیانت شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: دور دوم مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 از امروز آغاز می شود و پس از کسب توافق در آن باید تمام تحریم ها علیه ایران لغو شده و هیچگونه بازدیدی از مراکز نظامی و امنیتی کشور نیز انجام نشود.

وی با اشاره به 11 اردیبهشت مصادف با اول می روز جهانی کارگر، بیان کرد: کار و تلاش کارگران برای اقتصاد کشور و تامین معیشت خانواده خود همچون جهاد در راه خدا دارای ارزش چشمگیری است.

حسینی اظهار کرد: مقام و منزلت والای کارگر بارها در آیات و روایات متعدد مورد تاکید قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: کارگران در رونق و توسعه همه جانبه اقتصادی کشور سهیم بوده و نقش مهمی بر عهده دارند.

حسینی با تبریک 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع)، ابراز داشت: این امام بزرگوار به عنوان مولای متقیان دارای فضایل متعددی بوده و بهترین الگو برای شیعیان است.

وی افزود: عده ای افراد سودجو در کهگیلویه و بویراحمد عرصه های منابع طبیعی را که جزو انفال و بیت المال است تخریب می کنند در حالی که برخی از متولیان امر با بی تفاوتی ادعای بی اطلاعی دارند که اینگونه مطالب پذیرفتنی نیست.

حسینی گفت: باید برخورد جدی با تخریب کنندگان عرصه های ملی کهگیلویه و بویراحمد شود تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

وی با اشاره به آغاز آیین اعتکاف در برخی مساجد کشور، بیان کرد: مهمترین اهداف برگزاری این آیین مهم معنوی شامل خودسازی، زدودن نفس از آلودگی ها و تقرب به درگاه الهی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین