|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
کد خبر: ۴۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
حجت الله فغانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان در دیدار با وزیر فرهنگ تاجیکستان دعوت نامه رسمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران را برای بازدید از نمایشگاه کتاب تهران تقدیم وی کرد.
در نشستی که امروز پنجشنبه در وزارت فرهنگ تاجیکستان برگزار شد، سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیم دعوت نامه رسمی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شمس الدین اروم بیک زاده وزیر فرهنگ جمهوری تاجیکستان برای شرکت در نمایشگاه کتاب تهران دو طرف درباره همکاری رو به گسترش فرهنگی و توسعه روابط دوکشور در سایر حوزه ها گفت وگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار درباره اعزام نویسندگان کتاب در تاجیکستان به ایران جهت بازدید از نمایشگاه کتاب و همچنین راهکارهای انتقال کتابهای مورد درخواست و نیاز مراکز علمی و فرهنگی تاجیکستان هماهنگی های لازم انجام شد.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تاجیکستان که سال 2014 در محل نوروزگاه تاجیکستان برگزار گردید ایران با 6 غرفه به عنوان فعالترین کشور شرکت کننده در این نمایشگاه معرفی شد.

در این نمایشگاه از کشورمان نمایندگان نمایشگاه بین المللی کتاب ایران، انتشارات الهدی، انتشارات گلبرگ، انتشارات العین، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و اهدای کتاب نوروز شرکت داشته و هر یک در غرفه ای اختصاصی آخرین آثار منتشره خود را بمنظور جلب نظر فرهنگ دوستان تاجیک ارائه کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین