|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
معاون سیاسی،امنیتی استانداراردبیل با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانداران و بخشداران حق حمایت و طرفداری از یک نامزد و جناح خاص را در انتخابات ندارند و باید از موضع گیری مثبت و یا منفی در مورد کاندیداها پرهیز کنند.
طاهر شریفی روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری و بخشدار مرکزی پارس آباد افزود: در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه استفاده فرمانداران وبخشداران و سمئولان دولتی از امکانات بیت المال، له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی، بر اساس قانون و به صورت جدی با متخلفان رفتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما باید فضا را برای حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات آتی فراهم کنیم، ادامه داد: وظیفه ما امانتداری و صیانت از آرای تک تک مردم و و برگزاری انتخابات سالم و عاری از هرگونه حاشیه و تقلب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور در مقطع و برهه خاصی قرار دارد، افزود: دولت روحانی در سطح بین المللی ، گام های موثر و بلندی برداشته است و با تلاش و تدبیر خود ، ایران اسلامی را در مرحله جهش اقتصادی و صنعتی قرار داده است.

وی به همت و تلاش و خدمات دولت در زمینه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره و بیان کرد: در سایه تلاش و کوشش مضاعف و سیاست ها و برنامه های اصولی و منطقی دولت، کشور در زمینه های اقتصادی رشد خوبی داشته است.

شریفی با اعلام اینکه در زمان حاضر طرح های مهم و عظیمی در سطح استان و شهرستان در دست اجراست، گفت: تخصیص اعتبارات اغلب پروژه ها با وجود محدودیت های مالی تقریباً صد در صد است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های پارس آباد اضافه کرد: هم اکنون عظیم ترین پروژه ها به خصوص در حوزه آب و خاک در سطح استان در این منطقه مرزی اجرا می شود که با بهره برداری از آنها بخش اعظمی از مشکلات و کاستی های مردم برطرف خواهد شد.

وی با اعلام اینکه پارس آباد مغان می تواند در دنیا بی نظیر و پیشتاز باشد بر استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های منطقه و احیای شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تاکید کرد.

وی با اعلام اینکه پارس آباد مغان یک شهرستان بزرگ و مهمی است، بیان کرد: این شهرستان در با وجود قابلیتها و توانمندی های منحصر به فرد، مشکلات و کاستی های بزرگی دارد که باید برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

او استان اردبیل را از نظر نیروی انسانی نخبه و کارآمد سرآمد استان های کشور دانست و گفت: توانمندترین مدیران کشور از این استان هستند که در جای جای میهن اسلامی انجام وظیفه می کنند.

وی به بکارگیری نیروهای نخبه، مجرب، متعهد و شایسته را در حوزه ها و بخش های مختلف استان را در پیشرفت و رونق منطقه ضروری دانست و افزود: متاسفانه شرایط استان جوری است که در بحث نگهداشت نخبگان مشکل داریم.

معاون استاندار اردبیل سرپرست فرمانداری و بخشدار جدید پارس آباد را از نیروهای توانمند و کارآمد اعلام کرد و با بیان اینکه تقابل باعث بروز تخاصم و فلج شدن نیروی انسانی و عقب ماندگی می شود، از آنان خواست بدون ورود به بحث ها و مسایل حاشیه ای به دنبال خدمت به مردم و حل مطالبات منطقه باشند.

وی تغییر و تحول در سطح فرمانداری ها و بخشداری ها را امری عادی و به نفع مردم و کشور دانست و افزود: مسئولیت ها امانتی است در دست مدیران دستگاههای دولتی و ما باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا از این امانت به خوبی و شایستگی امانتداری و به نفع مردم استفاده کنیم .

در این مراسم مهدی احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری و محبوب حسینی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی پارس آباد مغان معرفی شدند.

پارس آبادمغان در شمالی ترین نقطه ی استان اردبیل واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین